Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Najważniejszy jest research, czyli co trzeba wiedzieć przed wysłaniem informacji prasowej. trudno znaleźć dziennikarzy, którzy chętnie napiszą o nowych działaniach firmy. trzeba więc poszukiwać precyzyjnie. jak dotrzeć do odpowiednich osób, radzi serwis cision.com. po pierwsze, trzeba poświęcić się poszukiwaniom. ta część strategii pr nie powinna być realizowana w pośpiechu. potrzeba czasu, by znaleźć publikacje i blogi, skierowane do konkretnej grupy odbiorców oraz dziennikarzy zajmujących się tą tematyką. warto sięgnąć głębiej i sprawdzić, czy pisali wcześniej o podobnych markach. trzeba także określić, jak wysoko się mierzy – czy szuka się czołowych tytułów czy mniejszych, ściślej związanych z branżą. dobrym sposobem jest także subskrypcja stron, które wydają się odpowiednie, by lepiej poznać rodzaj publikowanych treści. w przypadku współpracy z blogerami warto sprawdzić, czy nie podają własnych wytycznych. poszukując odpowiedniego dziennikarza, warto prześledzić jego stronę www czy profile w mediach społecznościowych – to pomoże odnaleźć miejsca, w których publikuje oraz poznać zainteresowania. jeśli wiadomość go zaciekawi, znajdzie dla niej miejsce – czytamy. kolejny krok to budowanie relacji. warto śledzić dziennikarzy w kanałach społecznościowych i być czujnym – obserwować, co udostępnia czy w jakich dyskusjach uczestniczy. to pozwoli wyczuć, jaka informacja będzie dla tej osoby odpowiednia. (mb).
Trudno znaleźć dziennikarzy, którzy chętnie napiszą o nowych działaniach firmy. Trzeba więc poszukiwać precyzyjnie. Jak dotrzeć do odpowiednich osób, radzi serwis cision.com.
Po pierwsze, trzeba poświęcić się poszukiwaniom. Ta część strategii PR nie powinna być realizowana w pośpiechu. Potrzeba czasu, by znaleźć publikacje i blogi, skierowane do konkretnej grupy odbiorców oraz dziennikarzy zajmujących się tą tematyką. Warto sięgnąć głębiej i sprawdzić, czy pisali wcześniej o podobnych markach. Trzeba także określić, jak wysoko się mierzy – czy szuka się czołowych tytułów czy mniejszych, ściślej związanych z branżą.
Dobrym sposobem jest także subskrypcja stron, które wydają się odpowiednie, by lepiej poznać rodzaj publikowanych treści. W przypadku współpracy z blogerami warto sprawdzić, czy nie podają własnych wytycznych. Poszukując odpowiedniego dziennikarza, warto prześledzić jego stronę WWW czy profile w mediach społecznościowych – to pomoże odnaleźć miejsca, w których publikuje oraz poznać zainteresowania. Jeśli wiadomość go zaciekawi, znajdzie dla niej miejsce – czytamy.
Kolejny krok to budowanie relacji. Warto śledzić dziennikarzy w kanałach społecznościowych i być czujnym – obserwować, co udostępnia czy w jakich dyskusjach uczestniczy. To pozwoli wyczuć, jaka informacja będzie dla tej osoby odpowiednia. (mb)