.

The New York Times wykupuje reklamę podczas Oscarów, by mówić o postprawdzie

dodano: 
24.02.2017
komentarzy: 
0

Amerykański dziennik dołącza do komercyjnych marek, które będą miały swój czas antenowy podczas ceremonii Oscarów. Gazeta będzie tam promować kampanię o rzetelnym dziennikarstwie. O szczegółach czytamy w politico.com.

Kampania pt. „Prawda jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej” ma nawiązywać do fenomenu postprawdy i szerokiej dyskusji o fałszywych informacjach, które pojawiły się przy okazji wyborów prezydenckich w USA.

„Jesteśmy dziennikiem, mającym za sobą 166-letnią tradycję przestrzegania najwyższych dziennikarskich standardów, ale mamy także poczucie misji. W świecie, w którym jest tak wiele niepewności co do tego, co jest prawdziwe, a co fałszywe, konsekwentnie angażujemy się w poszukiwanie prawdy” - napisał w specjalnym oświadczeniu wydawca Artur Sulzberger Jr.

30 sekundowy spot zostanie oficjalnie wyemitowany podczas tegorocznej gali (26 lutego). The New York Times po raz pierwszy zdecydował się wykupić reklamę podczas ceremonii. Jak szacuje źródło, jej może oscylować wokół 2,5 mln dolarów. (mw)

Czytaj także: Donald Trump średnio cztery razy dziennie podaje fałszywe lub mylące informacje

Źródło:

politico.com, The New York Times using the Oscars to launch a new ad campaign about 'The Truth', Hadas Gold, 23.02.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin