Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Palone buty, wycinane skarpetki. Nike bojkotowane za dobór twarzy kampanii „Just do it”. nike nawiązało współpracę z graczem nfl, colinem kaepernickiem, w ramach 30. edycji kampanii „just do it”. marka jest jednak krytykowana, ponieważ sportowiec kilka tygodni wcześniej uklęknął podczas hymnu narodowego odgrywanego przed meczem, by zaprotestować przeciwko niesprawiedliwościom rasowym i brutalności policji. inicjatywę piłkarza wówczas potępił nawet prezydent stanów zjednoczonych, donald trump – relacjonuje washingtonpost.com. kaepernick w kampanii nike przekonuje, że najlepszymi sportowcami stają się ci, którzy pokonują przeszkody wyglądające na niemożliwe do sforsowania. „uwierz w coś. nawet jeśli to oznacza, że musisz wszystko poświęcić” – napisał na twitterze gracz futbolu amerykańskiego w momencie udostępnienia spotu ze swoim udziałem. źródło: twitter.com/kaepernick7. washingtonpost.com podaje, że niedługo potem konsumenci zaczęli deklarować bojkot nike. w mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia ubrań z wyciętym lub zniszczonym logo marki, a film z płonącymi butami stał się viralem. przez kilkanaście godzin jednym z najpopularniejszych hashtagów na twitterze był „#nikeboycott”. internauci deklarowali, że szacunek do własnego kraju i symboli narodowych jest dla nich ważniejszy niż produkty marki. źródło: twitter.com/johnrich. źródło: twitter.com/sclancy79. było jednak wiele osób, które wyśmiewały bojkotowanie i niszczenie produktów nike, które i tak się już zakupiło – przyznaje źródło. do śmiechu nie było jednak donaldowi trumpowi, który krytykował zarówno uklęknięcie kaepernicka podczas hymnu, jak i jego wybór na twarz kampanii nike. zdaniem prezydenta usa, sportowiec swoim wcześniejszym działaniem wystąpił przeciwko amerykańskim symbolom narodowym, a nike, zapraszając go później do współpracy, wysyła „potworny komunikat” – relacjonuje washingtonpost.com. źródło zwraca jednak uwagę, że gospodarz białego domu przyznał marce prawo do podkreślania własnego stanowiska. swoją krytykę wyraził na twitterze – jak przytacza washingtonpost.com, trump stwierdził, że „nike jest absolutnie niszczona przez gniew i bojkot”. portal waszyngtońskiego dziennika zauważa, że cena akcji spółki spadła o kilka procent po opublikowaniu reklamy z kaepernickiem. źródło: twitter.com/realdonaldtrump. (mp). zdjęcie główne: twitter.com/kaepernick7.
Nike nawiązało współpracę z graczem NFL, Colinem Kaepernickiem, w ramach 30. edycji kampanii „Just do it”. Marka jest jednak krytykowana, ponieważ sportowiec kilka tygodni wcześniej uklęknął podczas hymnu narodowego odgrywanego przed meczem, by zaprotestować przeciwko niesprawiedliwościom rasowym i brutalności policji. Inicjatywę piłkarza wówczas potępił nawet prezydent Stanów Zjednoczonych, Donald Trump – relacjonuje washingtonpost.com.
Kaepernick w kampanii Nike przekonuje, że najlepszymi sportowcami stają się ci, którzy pokonują przeszkody wyglądające na niemożliwe do sforsowania. „Uwierz w coś. Nawet jeśli to oznacza, że musisz wszystko poświęcić” – napisał na Twitterze gracz futbolu amerykańskiego w momencie udostępnienia spotu ze swoim udziałem.
Źródło: twitter.com/Kaepernick7
Washingtonpost.com podaje, że niedługo potem konsumenci zaczęli deklarować bojkot Nike. W mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia ubrań z wyciętym lub zniszczonym logo marki, a film z płonącymi butami stał się viralem. Przez kilkanaście godzin jednym z najpopularniejszych hashtagów na Twitterze był „#NikeBoycott”. Internauci deklarowali, że szacunek do własnego kraju i symboli narodowych jest dla nich ważniejszy niż produkty marki.
Źródło: twitter.com/johnrich
Źródło: twitter.com/sclancy79
Było jednak wiele osób, które wyśmiewały bojkotowanie i niszczenie produktów Nike, które i tak się już zakupiło – przyznaje źródło.
Do śmiechu nie było jednak Donaldowi Trumpowi, który krytykował zarówno uklęknięcie Kaepernicka podczas hymnu, jak i jego wybór na twarz kampanii Nike. Zdaniem prezydenta USA, sportowiec swoim wcześniejszym działaniem wystąpił przeciwko amerykańskim symbolom narodowym, a Nike, zapraszając go później do współpracy, wysyła „potworny komunikat” – relacjonuje washingtonpost.com.
Źródło zwraca jednak uwagę, że gospodarz Białego Domu przyznał marce prawo do podkreślania własnego stanowiska. Swoją krytykę wyraził na Twitterze – jak przytacza washingtonpost.com, Trump stwierdził, że „Nike jest absolutnie niszczona przez gniew i bojkot”. Portal waszyngtońskiego dziennika zauważa, że cena akcji spółki spadła o kilka procent po opublikowaniu reklamy z Kaepernickiem.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Palone buty, wycinane skarpetki. Nike bojkotowane za dobór twarzy kampanii „Just do it”. nike nawiązało współpracę z graczem nfl, colinem kaepernickiem, w ramach 30. edycji kampanii „just do it”. marka jest jednak krytykowana, ponieważ sportowiec kilka tygodni wcześniej uklęknął podczas hymnu narodowego odgrywanego przed meczem, by zaprotestować przeciwko niesprawiedliwościom rasowym i brutalności policji. inicjatywę piłkarza wówczas potępił nawet prezydent stanów zjednoczonych, donald trump – relacjonuje washingtonpost.com. kaepernick w kampanii nike przekonuje, że najlepszymi sportowcami stają się ci, którzy pokonują przeszkody wyglądające na niemożliwe do sforsowania. „uwierz w coś. nawet jeśli to oznacza, że musisz wszystko poświęcić” – napisał na twitterze gracz futbolu amerykańskiego w momencie udostępnienia spotu ze swoim udziałem. źródło: twitter.com/kaepernick7. washingtonpost.com podaje, że niedługo potem konsumenci zaczęli deklarować bojkot nike. w mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia ubrań z wyciętym lub zniszczonym logo marki, a film z płonącymi butami stał się viralem. przez kilkanaście godzin jednym z najpopularniejszych hashtagów na twitterze był „#nikeboycott”. internauci deklarowali, że szacunek do własnego kraju i symboli narodowych jest dla nich ważniejszy niż produkty marki. źródło: twitter.com/johnrich. źródło: twitter.com/sclancy79. było jednak wiele osób, które wyśmiewały bojkotowanie i niszczenie produktów nike, które i tak się już zakupiło – przyznaje źródło. do śmiechu nie było jednak donaldowi trumpowi, który krytykował zarówno uklęknięcie kaepernicka podczas hymnu, jak i jego wybór na twarz kampanii nike. zdaniem prezydenta usa, sportowiec swoim wcześniejszym działaniem wystąpił przeciwko amerykańskim symbolom narodowym, a nike, zapraszając go później do współpracy, wysyła „potworny komunikat” – relacjonuje washingtonpost.com. źródło zwraca jednak uwagę, że gospodarz białego domu przyznał marce prawo do podkreślania własnego stanowiska. swoją krytykę wyraził na twitterze – jak przytacza washingtonpost.com, trump stwierdził, że „nike jest absolutnie niszczona przez gniew i bojkot”. portal waszyngtońskiego dziennika zauważa, że cena akcji spółki spadła o kilka procent po opublikowaniu reklamy z kaepernickiem. źródło: twitter.com/realdonaldtrump. (mp). zdjęcie główne: twitter.com/kaepernick7.