Nowe działy w LifeTube: Beauty i Gaming

dodano: 
16.09.2016
komentarzy: 
0

Polska sieć partnerska reaguje na postępującą specjalizację na rynku influencer marketingu. Tylko w pierwszej połowie 2016 roku MCN zrealizował ponad 90 współprac komercyjnych na kanałach kobiecych i 120 na gamingowych. „Nowe działy skupią twórców z danych kategorii i pomogą lepiej dopasowywać oferty dla klientów w odpowiednich segmentach” – uzasadnia powstanie działów Beauty i Gaming Paweł Stano, prezes LifeTube.

Pierwszy z nich poprowadzi Małgorzata Dumin, wcześniej Partnership Executive w LifeTube. Na stanowisku Head of Beauty będzie koordynowała działania 15 kanałów o tematyce urodowej i lifestyle’owej i skupi się na rozbudowywaniu ofert multiplatformowych, prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych influencerek i pozyskiwaniu nowych kanałów. Dunin pracuje w branży od 2007 roku – wcześniej ściśle współpracowała z youtuberką Red Lipstick Monster. Związana była także z wydawnictwem Bauer i Marquard Media Polska.

Szefem działu Gaming zostanie Michał Kołodziej. Będzie zarządzał 45 kanałami o łącznej liczbie 7,2 mln subskrybentów. Zajmie się koordynowaniem istniejących projektów i nawiązywaniem współpracy z nowymi twórcami. Kołodziej jest związany z marketingiem internetowym od 2014 roku. W LifeTube pełnił funkcję Gaming Partnership Managera i koordynował współpracę z takimi twórcami jak Remigiusz Maciaszek, Jdabrowsky, Tivolt, Kaluch, Seto czy Ziemniak. Odpowiadał m.in. za kampanie Playa, Fanty, Ubisoftu, Intela, T-Mobile’a czy McDonalda. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin