Nowy logotyp Radia ZET

dodano: 
17.08.2017
komentarzy: 
0

Radio ZET wprowadziło zmiany w swoim logo i zaktualizowało system identyfikacji wizualnej. Charakterystyczna pisownia „ZET” w nowym wzorze wygląda jak dawniej, jednak zrezygnowano z tzw. „łezki” będącej polem ochronnym. Jak czytamy w komunikacie prasowym, jest to „lifting dotychczasowego znaku graficznego stacji”. Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej będzie czerwień, która jest historycznie kojarzona z marką.

Wprowadzona modernizacja wynika ze zmian rynkowych i nowych obszarów występowania marki ZET. System będzie systematycznie wdrażany na wszystkich polach komunikacji radia.

„Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności. Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki” – komentuje Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Za kreację nowej identyfikacji wizualnej odpowiada studio UVMW.


Poprzednie logo stacji radiowej

„Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki” – dodaje Robert Mendel, Creative Director studia UVMW. „Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana »łezki« w nową formę graficzną. Czerpiąc inspirację z zapisu nazwy ZET (ręczna pisownia), postanowiliśmy »wymazać« pole ochronne, »łezkę«, z logotypu oraz systemu graficznego i zastąpić ją formą bliższą logotypowi. Następstwem zmiany jest stylizowane tło potocznie nazywane »mazem«, formą związane z typografią nazwy ZET, przeznaczone do użycia w logotypie i komunikacji marki” – dodaje.

Grupa Eurozet korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin