Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowy projekt marki Pan tu nie stał podzielił internautów. marka odzieżowa pan tu nie stał wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „dziewucha”. zyski ze sprzedaży t-shirtów mają wesprzeć grupę „dziewuchy dziewuchom”, która angażuje się w walkę o prawa kobiet w polsce. o nowym projekcie marka poinformowała we wpisie na facebooku. we wpisie znalazło się zdjęcie czarnej koszulki z napisem „dziewucha” i opis, w którym marka deklaruje, że zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na zbiórkę na rzecz grupy dziewuchy dziewuchom. „to nasza osobista decyzja. mnie osobiście ruch feministyczny, ruch kobiet jest bardzo bliski i chcieliśmy dołożyć cegiełkę na rzecz działań dziewuch” – mówi dla proto.pl o projekcie justyna burzyńska-lebiedowicz, współwłaścicielka firmy. źródło: facebook.com/pantuniestal. na post zareagowało 2,4 tys. osób, został udostępniony przeszło 120 razy i pojawiło się pod nim ponad 150 komentarzy. publikacja wywołała skrajne reakcje. wielu komentujących chwali działanie marki. źródło: facebook.com/pantuniestal. część jednak deklaruje, że nie będzie już kupować ubrań tej firmy. źródło: facebook.com/pantuniestal. (mb).
Marka odzieżowa Pan tu nie stał wprowadziła do sprzedaży koszulkę z napisem „Dziewucha”. Zyski ze sprzedaży T-shirtów mają wesprzeć grupę „Dziewuchy Dziewuchom”, która angażuje się w walkę o prawa kobiet w Polsce.
O nowym projekcie marka poinformowała we wpisie na Facebooku. We wpisie znalazło się zdjęcie czarnej koszulki z napisem „Dziewucha” i opis, w którym marka deklaruje, że zyski ze sprzedaży zostaną przekazane na zbiórkę na rzecz grupy Dziewuchy Dziewuchom. „To nasza osobista decyzja. Mnie osobiście ruch feministyczny, ruch kobiet jest bardzo bliski i chcieliśmy dołożyć cegiełkę na rzecz działań Dziewuch” – mówi dla PRoto.pl o projekcie Justyna Burzyńska-Lebiedowicz, współwłaścicielka firmy.

Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
Na post zareagowało 2,4 tys. osób, został udostępniony przeszło 120 razy i pojawiło się pod nim ponad 150 komentarzy.
Publikacja wywołała skrajne reakcje. Wielu komentujących chwali działanie marki.



Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
Część jednak deklaruje, że nie będzie już kupować ubrań tej firmy.




Źródło: facebook.com/PanTuNieStal
(mb)