„Ostatnia kolekcja” – nowa kampania Showroomu i Showmaksu

dodano: 
29.05.2018
komentarzy: 
0

„Ostatnia kolekcja” – taką nazwę nosi najnowsza kampania Showroomu i Showmaksu, nawiązująca do amerykańskiego serialu „Opowieść podręcznej” przedstawiającego losy kobiet w dystopijnym świecie. Kampania jednocześnie promuje najnowszy sezon serialu, ale przede wszystkim namawia do wspierania Centrum Praw Kobiet.

Na stronie showroom.pl pojawiła się oddzielna zakładka, w której zaprezentowano „kolekcję” inspirowaną ubiorem bohaterek serialu. Znajdują się tam czerwone habity oraz białe czepki. To, co najbardziej przykuwa uwagę, to fakt, że każda stylizacja – czy to na randkę, czy na imprezę – jest identyczna. Przy każdej znajdują się przyciski „przymierz” oraz „do koszyka”, lecz w kampanii nie chodzi o kupowanie, ale wsparcie Centrum Praw Kobiet. Po kliknięciu w przycisk pojawia się strona fundacji, gdzie można wesprzeć ją dowolną sumą pieniędzy.

Stylizacja na imprezę - Showroom

Kolekcja do pracy - Showroom

Kolekcja na randkę - Showroom

Źródło: showroom.pl

„Ostatnia kolekcja została zainspirowana najnowszymi trendami: dyskryminacją i przemocą wobec kobiet, patriarchatem, brakiem równouprawnienia. Jeśli nie zgadzasz się na świat, w którym kobiety nie mają wyboru, tak jak w serialu »Opowieść podręcznej«, to udostępnij tę stronę lub wesprzyj Centrum Praw Kobiet” – czytamy na stronie platformy zakupowej Showroom.

Showmax kampanią „Ostatnia kolekcja” jednoczesnie rozpoczyna działania mające na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet oraz cykl akcji wspierających Centrum Praw Kobiet. (jg)

Zdjęcie główne: showroom.pl

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin