Partner of Promotion będzie obsługiwać Centralny Port Komunikacyjny

dodano: 
15.11.2018
komentarzy: 
3

Partner of Promotion zawarło umowę z Przedsiębiorstwem Państwowym Porty Lotnicze na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego, który ma powstać w Baranowie. Kampania na rzecz lotniska obejmie stworzenie strategii komunikacyjnej oraz prowadzenie działań PR i PA z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji (w tym mediów społecznościowych). Agencja Pawła Trochimiuka będzie też odpowiedzialna za działania edukacyjne i CSR-owe.

Za koordynowanie kampanii na rzecz CPK odpowiada zespół nadzorowany przez Annę Hahn-Leśniewską, wiceprezes zarządu Partner of Promotion. Współpraca potrwa 12 miesięcy. Agencja podpisała umowę z PPL dzięki wygranemu postępowaniu ofertowemu. (mp)

komentarzy:
3

Zobacz także...

Chodzi o działania w ramach akcji „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym”...

Agencja odpowiada m.in. za wsparcie biura prasowego...

W projekcie mają wziąć udział popularni przedstawiciele blogosfery oraz niezależni eksperci. Planowane jest również badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóź...

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
29.11.2018
22:31:06
Karol5
(29.11.2018 22:31:06)
Fajnie jakby CPK miało swoje oficjalne media społecznościowe, to na pewno by przemówiło do ludzi i bardziej uwierzytelniło projekt
19.11.2018
10:59:08
Gość
(19.11.2018 10:59:08)
Polska potrzebuje tego portu, zarówno jeśli chodzi o lepszą komunikację, tak samo jeśli chodzi o bycie konkurencją na rynku międzynarodowym. Mam nadzieję, że się to uda.
18.11.2018
15:17:43
B5ta
(18.11.2018 15:17:43)
Mam nadzieję, że agencja dobrze zadba o PR CPK i, że wreszcie większość ludzi się przekonado tego pomysłu. Polska tego potrzebuje, nawet w takim małym państwie jak Holandia funkcjonuje port przesiadkowy, więc czeku nie zrobić tego w Polsce?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin