.

 

PKW powtórzyła przetarg na działania komunikacyjne, bo źle wyliczyła wartość kryteriów

dodano: 
25.02.2015
komentarzy: 
0

Państwowa Komisja Wyborcza poszukiwała agencji do działań komunikacyjnych, planowanych w związku z wyborami parlamentarnymi i prezydenckimi.

Pierwotnie w postępowaniu, ogłoszonym 15 stycznia,  uczestniczyły 3 agencje: Marketing & Communications Consultants (MCC), Profile i Golden Frame. Najwięcej punktów zdobyła oferta tej ostatniej. PKW pod uwagę brała cenę, za którą można było dostać 50 proc pkt.  (kwoty wahały się od 597 do 664 tys. zł), zaproponowaną koncepcję kampanii informacyjnej (30 proc. pkt), koncepcję scenograficzną studia wyborczego oraz koncepcję infografiki do wykorzystania przez PKW (po 10 proc. pkt). Agencje MCC oraz Profile zarzuciły Komisji, że nieprawidłowo wyliczyła wartości poszczególnych kryteriów. PKW, uznając zarzuty agencji za zasadne, unieważnił przetarg.

Ponowny przetarg PKW rozpisała 17 lutego, zainteresowane agencje mogły przesyłać oferty do 25 lutego. Tym razem zamawiający zmienił sposób przydzielania punktów: cena stanowi 30 proc. oceny, koncepcja kampanii informacyjnej – 30 proc. a koncepcja scenografii oraz infografiki po 15 proc. Dodano także kolejne kryterium: koncepcję realizacji kompleksowej obsługi dziennikarzy, za którą można otrzymać 10 proc. pkt. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin