Polish Luxury Market Summit 2016 już 15 czerwca w Warszawie

dodano: 
24.05.2016
komentarzy: 
0

Polish Luxury Market Summit 2016 to konferencja poświęcona rynkowi dóbr luksusowych w Polsce, która odbędzie się 15 czerwca 2016 w Villi Foksal w Warszawie.

Celem wydarzenia jest podsumowanie rynku dóbr luksusowych w Polsce z udziałem liderów biznesu sektora premium z Polski i Europy.

Konferencja rozpocznie się przedstawieniem badań firmy Deloitte Polska, w czasie którego zostaną omówione aktualne trendy i wyzwania na polskim rynku dóbr luksusowych. W programie konferencji znalazły się także prezentacje na temat zarządzania, sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji marek luksusowych oraz luksusowych nieruchomości i inwestycji alternatywnych.

W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele marek luksusowych m.in. z Mediolanu, Lizbony i Paryża: Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny w zakresie projektowania i projektowania artystycznego, Eliana Medeiros, Global Customer Experience Expert NetJets, Thomas.V, projektant biżuterii.

Swoimi doświadczeniami podzielą się także specjaliści i eksperci polskiego rynku dóbr luksusowych: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości EY w regionie CSE, Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment, Magdalena Jończak, partner w Dziale Konsultingu z firmy Deloitte Polska, Wojtek Jeżowski, CEO i szef kreatywny agencji kontent-video Black Rabbit, Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Joanna Łodygowska, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska oraz Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna.

Podczas spotkania odbędą się dwa panele dyskusyjne. Pierwszy zatytułowano „Gdzie zaczyna się, a gdzie kończy luksusowy styl życia”, drugi poświęcony będzie komunikacji marek luksusowych. Modelatorką dyskusji będzie Anna Szubrycht, ekspert Luxurydaily.com oraz właścicielka firmy Chic Being (consulting dla marek luksusowych).

Organizatorem konferencji jest agencja ESSE Media specjalizująca się w marketingu dóbr luksusowych, która postanowiła stworzyć nowy brand Book Of Luxury Conference, poświęcony konferencjom w całości dedykowany rynkowi dóbr luksusowych w Polsce. Inauguracyjną konferencją jest Polish Luxury Market Summit. ESSE Media jest wydawcą Book Of Luxury – przewodnika po luksusowych markach i miejscach – oraz jest właścicielem serwisu Bookofluxury.pl.

Więcej informacji na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin