Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PRoto.pl dla Newserii. Marki zaangażowane w politykę. co miesiąc komentujemy dla newserii ciekawe zjawiska, case’y, trendy z zakresu szeroko pojętej komunikacji. dziś kilka słów na temat zaangażowania marek w sprawy poliyczne. swoich sympatii nie kryją firmy w stanach zjednoczonych. efekty mogą być bolesne, o czym ostatnio przekonał się new balance. po tym jak przedstawiciel firmy wyraził poparcie dla donalda trumpa, internauci zaczęli masowo palić buty firmy. z kolei w części restauracji w rosji kawa russiano zastąpiła popularną americano jako niepoprawną politycznie. w polsce zaangażowanie polityczne marek to wciąż rzadkość. w polsce przy mocnej polaryzacji sceny politycznej firmy raczej unikają opowiadania się po jednej ze stron. zaangażowanie mogłoby mieć negatywne konsekwencje biznesowe i odbić się na kondycji firmy. przekonał się o tym producent piwa ciechan, który po krytycznej wypowiedzi na temat ruchu lgbt musiał się zmierzyć z bojkotem swoich produktów przez konsumentów. (red).
Co miesiąc komentujemy dla Newserii ciekawe zjawiska, case’y, trendy z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Dziś kilka słów na temat zaangażowania marek w sprawy poliyczne. Swoich sympatii nie kryją firmy w Stanach Zjednoczonych. Efekty mogą być bolesne, o czym ostatnio przekonał się New Balance. Po tym jak przedstawiciel firmy wyraził poparcie dla Donalda Trumpa, internauci zaczęli masowo palić buty firmy. Z kolei w części restauracji w Rosji kawa russiano zastąpiła popularną americano jako niepoprawną politycznie. W Polsce zaangażowanie polityczne marek to wciąż rzadkość.
W Polsce przy mocnej polaryzacji sceny politycznej firmy raczej unikają opowiadania się po jednej ze stron. Zaangażowanie mogłoby mieć negatywne konsekwencje biznesowe i odbić się na kondycji firmy. Przekonał się o tym producent piwa Ciechan, który po krytycznej wypowiedzi na temat ruchu LGBT musiał się zmierzyć z bojkotem swoich produktów przez konsumentów. (red)