Raport IMM: Onet.pl najczęściej cytowanym medium we wrześniu

dodano: 
18.10.2018
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów we wrześniu 2018 roku pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik Rzeczpospolita oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza szerokiemu oddźwiękowi w mediach artykułu dotyczącego prezesa Stowarzyszenia Wiosna, ks. Jacka Stryczka.

Czytaj także: „Próżno szukać merytorycznych argumentów”? Eksperci o komunikacji ks. Stryczka i Stowarzyszenia Wiosna w kryzysie

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Fakt.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Najczęściej cytowanym tygodnikiem była „Gazeta Polska”. Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik „Sieci”, a trzecie miejsce zajęła „Wspólnota”.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

„Press” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Forbes” oraz „Playboy”.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Telewizja

TVN24 zajęła pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVPInfo.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Radio

RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz wPolityce.pl.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Gdańsk.

IMM opiniotwórcze media wrzesień 2018

Autor: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

Badanie przeprowadzono na podstawie 28 064 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 września 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z innych mediów 29 700 razy (23 384 razy w portalach, 3 579 razy w prasie, 1 986 w telewizji i 751 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin