.

 

Rebranding agencji Monday PR

dodano: 
21.11.2017
komentarzy: 
0

Monday PR nie jest już wyłącznie agencją public relations, firma przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej. Monday to nowa, krótsza nazwa agencji, która już w 2010 roku rozpoczęła proces transformacji. Rebranding dotyczył poszerzenia tradycyjnych usług public relations o kompetencje z zakresu digital, mediów społecznościowych, content marketingu oraz influencer relations.

W 2017 roku agencja rozbudowała dział Digital, który obecnie składa się z dziewięciu osób oraz wzmocniła kompetencje z obszaru gamingu i e-sportu.

„Rynek gier wideo oraz e-sportu rośnie w ogromnym tempie – obserwowaliśmy te zmiany przez pięć kolejnych edycji Intel Extreme Masters, odpowiadając za działania komunikacyjne Intela. (…) Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie zespołu, który specjalizuje się w komunikacji szeroko rozumianego gamingu. Jest to dla nas tym bardziej naturalny kierunek, że po prostu kochamy gry i mamy w zespole wielu aktywnych graczy” – tłumaczy Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday.

Zmiany w agencji dotyczą również kadry pracowniczej. W 2017 roku zatrudniono nowych ekspertów, w tym Aleksandrę Bobkowską (Senior Communication Managera), Krzysztofa Rygla (Senior Communication Managera) oraz Tomasza Relewicza (Senior Advisora). Magdalena Skarżyńska, dotychczas Senior Account Director, teraz obejmuje stanowisko Managing Directora.

Obecnie agencja Monday składa się z trzech działów: Consumer&Gaming, którym zarządza Krzysztof Rygiel, Corporate Communication z Aleksandrą Bobkowską na czele oraz wspomnianego wcześniej Digitalu, za który odpowiedzialny jest Adam Kozłowski.

W 2017 roku agencja podjęła współpracę z nowymi klientami. Do działu Consumer&Gaming dołączyły marki Seagate, Blizzard, Ubisoft i Nokia/HMD. Dział Corporate Communication pozyskał Sage, zaś Digital – Trend Micro, Seagate, Sage oraz Nokię/HMD.

Monday zmieniło również swoją siedzibę – od teraz mieści się w biurze przy ulicy Górskiego 9 w Warszawie.

Agencja założona została w 2006 roku. Jako firma public relations specjalizowała się głównie w komunikacji korporacyjnej i produktowej dla firm z sektora nowych technologii. Monday korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin