Rebranding Onetu. Serwis wprowadza nowy znak i hasło

dodano: 
01.03.2017
komentarzy: 
0

Autorem logo jest agencja Brand New Attitude (BNA).

Grupa Onet - RAS Polska wprowadza nową identyfikację wizualną Onetu 1 marca. Firma tym samym wchodzi w kolejny etap realizacji strategii marketingowej brandu. Zmianie logotypu towarzyszy kampania z hasłem #WIEM z Onet.

Przed zmianą:

Po zmianie:

„Logo jasne jak słońce – dowód, że wszystko można opowiedzieć prosto i zrozumiale dla każdego. Onet to radość z wiedzy o świecie. Onet – i wiemy o co chodzi” – tłumaczy zmianę twórca logotypu Onetu, Wojciech Mierowski, dyrektor kreatywny, partner z agencji Brand New Attitude (BNA).

Także Gazeta Polska w ostatnim czasie zmieniła identyfikację wizualną.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin