Sieć hoteli Sheraton przechodzi rebranding

dodano: 
08.04.2019
komentarzy: 
0

Należąca do Marriott International sieć hoteli Sheraton zaprezentowała nowe logo, a niedługo rozpocznie także proces rebrandingu, który potrwa co najmniej kilka lat. Zmiany mają odzwierciedlać koncepcję hoteli Sheraton jako centralnego miejsca spotkań społeczności na całym świecie i jest zwieńczeniem procesu zmian, który trwa od momentu dołączenia sieci do grupy Marriott International we wrześniu 2016 roku – wyjaśniają przedstawiciele firmy.

Nowe logo zostało unowocześnione i odświeżone, a także dopasowane do nowych przestrzeni hoteli Sheraton, jednocześnie zachowało rozpoznawalność, tradycję i wartości, które symbolizował dotychczasowy znak – opisuje marka. Litera „S” otoczona nowoczesnym liściem laurowym w nowym znaku została przeniesiona do jego centralnej części, dodano także rok założenia firmy 1937. Zmieniono również kolorystykę logo i zastosowano nową, bezszeryfową czcionkę.

Dotychczasowe logo sieci hoteli Sheraton i jego odświeżona wersja
Z lewej strony dotychczasowe logo sieci hoteli Sheraton (które obowiązywało od 2015 roku), po prawej stronie jego odświeżona wersja

Odświeżona identyfikacja wizualna w kwietniu 2019 roku zaczęła pojawiać się na materiałach drukowanych w wybranych hotelach Sheraton na całym świecie i stronach internetowych marki. „Nie wiadomo, jak długo potrwa cały proces rebrandingu wszystkich hoteli marki, ale z pewnością mówimy tu o latach” – wyjaśniają przedstawiciele polskiego oddziału Sheraton.

Na naszym rynku warszawski hotel tej sieci wkrótce będzie przechodził renowację części wspólnych, a po jej zakończeniu ma nastąpić rebranding tej placówki. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin