Remarkable Ones. Nowa agencja PR dla startupów

dodano: 
05.07.2016
komentarzy: 
3

Wchodząca na rynek agencja Remarkable Ones będzie pracować tylko dla startupów. Jej założycielami są Krystian Cieślak i Magdalena Grabala.

Krystian Cieślak, CEO i współzałożyciel Remarkable Ones, ma 15 lat doświadczenia w dziedzinie technik i narzędzi komunikacji, promocji startupów i miast. Wcześniej pracował m.in. jako Chief Marketing Officer w Ifinity Group. Był również związany z Citybell Consulting, gdzie pracował jako Account Director czy Ströer Media AG, gdzie pełnił funkcję Public Affairs Managera.

Magdalena Grabala, COO i współzałożycielka agencji, w branży działa natomiast od 11 lat. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych agencjach, takich jak FleishmanHillard czy Hill+Knowlton Strategies, oraz prowadząc własne projekty.

W zespole jest również Adam Barański, który pełni funkcję Head of Digital. Wcześniej, przez ponad 5 lat był związany z agencją FleishmanHillard, gdzie również obejmował stanowisko Head of Digital. Doświadczenie zdobywał też w agencjach Edelman (również jako Head of Digital) oraz Synertime – jako Senior Account Executive.

Remarkable Ones swoją ofertę kieruje do startupów. Gwarantuje publikacje albo zwrot połowy kosztów: jeśli agencja nie pozyska dla klienta publikacji, otrzymuje on zwrot połowy poniesionych kosztów. Agencja oferuje także z góry określony plan abonamentowy dopasowany do etapu rozwoju startupu. (mb)

komentarzy:
3

Zobacz także...

W ramach umowy firma PR-owa poprowadzi biuro prasowe konferencji, będzie także odpowiadała za pozyskanie patronów medialnych...

Wraz z początkiem czerwca 2018 roku objął w agencji stanowisko Senior Communication Consultanta…

Tomasz Relewicz wraz z początkiem października dołączył do zespołu Remarkable Ones jako partner. Wcześniej przez 11 lat pracował w Hill+Knowlton Strategies...

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
05.07.2016
14:03:32
Adam
(05.07.2016 14:03:32)
Przepraszam, ale model działania jest żenujący.
05.07.2016
13:36:58
TIM
(05.07.2016 13:36:58)
Gwarancja publikacji? A podobno to nie etyczne.
05.07.2016
13:02:30
jo
(05.07.2016 13:02:30)
a po co przecinek przed "ma 15 lat.."? no i "doświadczenie w dziedzinie technik" też brzmi tak sobie. Pani Grabala "działa 11 lat" (o matko! a wczesniej ten robot nie działał?). zwrot połowy kosztów: jeśli agencja nie pozyska dla klienta publikacji, otrzymuje on zwrot połowy poniesionych kosztów. (rzeczywiście warto było napisać pierwszą/drugą część zdania skoro to to samo)?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin