.

Robert Lewandowski z własnym domem mediowym

dodano: 
03.10.2017
komentarzy: 
0

W czerwcu informowaliśmy o tym, że Anna i Robert Lewandowscy założyli własną agencję Stor9_, która ma odpowiadać za ich współpracę ze środowiskiem marketingowym czy mediami.

Czytaj więcej:

Lewandowscy z własną agencją, która będzie zarządzać ich komunikacją i wizerunkiem
Anna Zielińska, CEO Stor9_: stworzyliśmy długoterminową strategię dla Anny i Roberta Lewandowskich

Robert Lewandowski zdecydował się poszerzyć swoją działalność na rynku mediowym i wspólnie z Group One, niezależną grupą komunikacyjną, założył dom mediowy RL Media.

„Nowe technologie i media to dziś nie tylko ciekawy, ale po prostu jeden z najbardziej dynamicznie rosnących sektorów inwestycyjnych. W przypadku Stor9_ czy RL Media szczególnie cieszy mnie fakt, że możemy w Polsce rozwijać biznes na międzynarodowym poziomie. Jeśli mogę budować komunikacyjną machinę stąd, z Polski, to idealnie. Mamy na rynku doskonałych ludzi, a rozwój innowacyjnych przedsięwzięć jest ważny dla kraju. Jestem dumny, że możemy w tym brać udział” – mówi Robert Lewandowski.

RL Media będzie zajmować się głównie planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego. Chodzi zarówno o jego karierę sportową, jak i aktywności biznesowe. Spółka zajmie się także działaniami na rzecz Anny Lewandowskiej. Docelowo firma chce współpracować także z innymi sportowcami i celebrytami.

Spółką będzie kierować Kamil Wiszowaty, szef Value Media (dom mediowy należący do Group One – przyp. red.). 51 proc. udziałów w RL Media należy do Group One, a 49 proc. leży po stronie Roberta Lewandowskiego.

„Dziś nie da się planować naprawdę skutecznych kampanii, a jednocześnie oddzielać kreacji od mediów. RL Media jest więc kolejnym naturalnym ruchem po stworzeniu Stor9_. (...) Pracujemy dla wielkich międzynarodowych i polskich marek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ani i Robertowi międzynarodowy zasięg i standard serwisu, a jednocześnie indywidualne i jakościowe podejście sterowane z Warszawy” – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Redakcja PRoto.pl zapytała przestawicieli RL Media o to, czym spółka chce się wyróżnić spośród innych domów mediowych istniejących już na rynku.

„Dotychczas nie było takiego podmiotu jak RL Media  w Polsce. Dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jest zaangażowany Robert Lewandowski, w Polsce powstaje dom mediowy o unikalnym know-how i ogromnym zasięgu. Na pewno, to tu, w RL Media  kryje się i będzie się dalej budował najlepszy know how na rynku pozwalający na zarządzanie wizerunkiem i kampaniami z osobami publicznymi. Z pewnością też zaangażowanie Roberta Lewandowskiego w przedsięwzięcie będzie działało jak naturalna rekomendacja" – komentują dla PRoto.pl przedstawiciele RL Media.

RL Media i Stor9_ nie są powiązane kapitałowo i będą działały niezależnie. (pp)

Na zdjęciu głównym od lewej: Maciej Hutyra, Marek Żołędziowski, Robert Lewandowski, Jakub Potrzebowski, Kamil Wiszowaty

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin