Rusza kampania „Pijani życiem” Fundacji Rak’n’Roll. Powstała we współpracy z The Dumplings i Olgą Bołądź

dodano: 
04.04.2019
komentarzy: 
0

W kwietniu 2019 roku wystartowała kampania „Pijani Życiem” przygotowana przez Fundację Rak’n’Roll. Celem akcji jest zachęcenie do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji.

Do współpracy z fundacją zaangażował się zespół The Dumplings, który stworzył specjalny singiel o nazwie „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Jak czytamy w komunikacie prasowym, piosenka opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak.

„Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak’n’Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca” – tłumaczy Justyna Święs z The Dumplings.

Reżyserką teledysku pod nazwą „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” została aktorka Olga Bołądź.

„Cieszę się z tej współpracy. Często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. Dobrze sobie o tym czasem przypomnieć. Dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej Moniki Kaczmarek i Magdy Prokopowicz, założycielki fundacji. Teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, Magda znów jest w pewien sposób ze mną” – mówi Bołądź.

W teledysku wystąpili przyjaciele i podopieczni fundacji – Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur, którym udało się wygrać walkę z nowotworem. Za jego realizację odpowiedzialne było studio produkcyjne Shootme Warsaw, a za postprodukcję studio The Chimney.

W klipie pojawia się również rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803” znane z zeszłorocznej kampanii fundacji. Jego nazwa jest zarazem numerem KRS, który trzeba wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chce się przekazać 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Piwo sprzedawane będzie w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz na stronie internetowej sklepu Frisco.

Opracowaniem strategii komunikacji akcji zajęła się agencja Cohn&Wolfe. Za strategię i wypracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa GREY. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin