Silne marki osobiste zmieniają świat - premiera książki

dodano: 
20.10.2016
komentarzy: 
0

Silne marki osobiste zmieniają świat to książka, która z jednej strony jest naukowa, poparta licznymi badaniami, modelami i ciekawą teorią, z drugiej strony bazuje na doświadczeniach, przekonaniach i praktyce autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć mechanizmy budowania własnej marki osobistej, którzy budują ją świadomie lub całkiem nieświadomie. Publikacja ma pomóc pracować z wizją nad własnym wizerunkiem, a także pozwala wzmocnić kompetencje w tym zakresie.

Od wydawcy

Ta książka to początek drogi. Pozwoli Ci zrobić pierwszy, najważniejszy krok w stronę Twojej silnej marki osobistej. Krok – bo budowanie marki osobistej to niezwykle fascynujący i nieustający proces.
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą? Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA MARKA OSOBISTA?

Czytając książkę, dowiesz się:

dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?

O autorce

Agnieszka Walczak-Skałecka
Projektuje i wdraża strategie PR i marketingowe oraz dba o komunikację marek małych i średnich przedsiębiorstw, produktowych i osobistych. Prowadzi szkolenia i warsztaty, głównie z zakresu budowania marki (w tym osobistej). Czasem opowiada też o kreowaniu wizerunku publicznego, stylizacji oraz trenuje komunikację werbalną i niewerbalną. Wykłada na uczelniach wyższych, poruszając tematykę budowania marki osobistej, public relations, strategii marki oraz marketingu (w tym marketingu targowego). Doradza i wspiera lokalne społeczności w realizacji różnych inicjatyw, głównie edukacyjnych, i sama je współtworzy (Czwartki z Social Media w Lublinie, LbnSocial, TEDxLublin, Fundacja Rozwoju Designu LuCreate).
Pisze między innymi na agnieszkaskalecka.com
 

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Publikuje książki o tematyce biznesowo-marketingowej oraz z pogranicza psychologii. Czytelnikami wydawnictwa są menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, a także wszyscy ciekawi nowych, inspirujących spojrzeń na ekonomię i biznes.
Nasze książki to publikacje nowoczesne, ambitne i przełamujące schematy. Chcemy zachęcać do dyskusji, do spojrzenia głębiej, pobudzać do działania. Wierzymy, że słowa naszych książek zainspirują Was do twórczego myślenia, a myśli skłonią do odważnego działania. Takie są właśnie SŁOWA i MYŚLI.
www.slowaimysli.pl

PRoto.pl jest patronem medialnym książki.
Książka dostępna jest w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w księgarniach w całej Polsce.

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin