Skittles zmienia tęczowy branding na szary, by wspierać społeczność LGBTQ+

dodano: 
26.05.2020
komentarzy: 
0

Z okazji „Miesiąca Dumy” – święta społeczności LGBTQ+ przypadającego w czerwcu – na rynek amerykański trafiła limitowana seria „Pride Packs” marki Skittles – podaje wersm.com. Producent słodyczy na ten czas rezygnuje z charakterystycznej tęczy i zmienia branding na szary – dotyczy to zarówno opakowania, jak i cukierków, w których pozostanie jedynie pierwotny owocowy smak. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę na to, że podczas „Miesiąca Dumy” tylko jedna tęcza ma znaczenie – czytamy.

Źródło: twitter.com/Skittles

Źródło informuje, że zwykle w czerwcu odbywają się parady równości oraz inne akcje szerzące tolerancję i wspierające różnorodność w społeczeństwie. Każdego roku też wiele marek wprowadza specjalne produkty w „tęczowej” wersji, jednak po anulowaniu wydarzeń na całym świecie z powodu pandemii, niektóre firmy były mniej zainteresowane udziałem. Nie dotyczy to marki Skittles.

Oprócz zmiany w wyglądzie opakowań i produktów marka zapowiedziała, że dolar z każdej sprzedanej paczki limitowanej serii zasili konto amerykańskiej organizacji non-profit GLAAD, która zajmuje się m.in. zwalczaniem dyskryminacji ze względu na orientację seksualną i tożsamość płciową. W sumie Skittles planuje przekazać GLAAD do 100 tys. dol. – czytamy dalej.

Wersm.com. przytacza też wypowiedź Hanka Izzo, wiceprezesa ds. marketingu w amerykańskim oddziale Mars Wrigley, który mówi: „Wierzymy, że rezygnacja z naszej tęczy znaczy o wiele więcej niż tylko usunięcie kolorów z naszych paczek Skittles. Jesteśmy szczęśliwi, że możemy zrobić coś więcej dla społeczności LGBTQ+ przez nasze partnerstwo z GLAAD, nie tylko w czerwcu, ale przez cały rok”. (kd)

Źródło:

wersm.com, Skittles Donates Its Rainbow For Pride Month, Geoff Desreumaux, 21.05.2020, Zdjęcie głowne: twitter.com/@Skittles
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin