Snapchat wprowadza profile dla marek

dodano: 
16.07.2020
komentarzy: 
0

Snapchat poinformował o wprowadzeniu profili dla biznesu. Brand Profiles pojawią się w zamkniętej wersji beta serwisu. Do tej pory marki na Snapchacie mogły korzystać jedynie z profili publicznych.

snapchat

Źródło: forbusiness.snapchat.com

Jak tłumaczy serwis społecznościowy, dzięki Brand Profiles marki będą mogły w pełni korzystać z funkcji w aplikacji. Profile biznesowe opierają się na czterech głównych elementach: dostępie do AR Lense (czyli treści stworzonych z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości), możliwości sprzedaży produktów bezpośrednio w serwisie, opcji Highligts (dzięki której można stworzyć prezentację złożoną z najlepszych zdjęć, relacji czy filmów udostępnionych w aplikacji) oraz Stories. Marki będą miały również dostęp do narzędzi do zarządzania kontem na urządzeniach mobilnych i w przeglądarkach, które mają pomóc we współpracy z członkami zespołu, w zarządzaniu treściami czy dostępie do analityki – jest już możliwość wyświetlania danych demograficznych czy zainteresowań odbiorców Stories.

Snapchat zwraca uwagę, że w najbliższych miesiącach użytkownicy będą mogli odnaleźć i zasubskrybować profile największych światowych marek takich jak Ben & Jerry's, Candy Crush, Dior, Gucci, Headspace, Jordan Brand, Kylie Cosmetics, L'Oreal Paris, Louis Vuitton, Prada , Ralph Lauren, Target, Tim Hortons, Too Faced, Universal Pictures i VSCO.

snapchat

Źródło: forbusiness.snapchat.com

Serwis społecznościowy informuje także, że jeszcze w tym roku planuje udostępnić funkcję większej liczbie firm. W przyszłości Snapchat chce także stworzyć kolejne usługi, dzięki którym społeczność będzie mogła współpracować z markami różnej wielkości. (ak)

Zdjęcie główne: forbusiness.snapchat.com

Źródło:

forbusiness.snapchat.com, Introducing Brand Profiles, 15.07.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin