Spectacles już dostępne. By je nabyć, trzeba się znaleźć w odpowiednim miejscu

dodano: 
17.11.2016
komentarzy: 
0

Niedawno pisaliśmy o planach Snapchata dotyczących wprowadzenia Spectacles - okularów przeciwsłonecznych wyposażonych w kamerę do robienia 10-sekundowych wideo. Teraz businessinsider.com informuje, że firma pomysł wprowadziła w życie. Co więcej, zrobiła to w oryginalny sposób.

Źródło: Twitter/Price Eazy

Jak czytamy, 10 listopada rano w Venice Beach niedaleko siedziby Snapchata pojawił się uśmiechnięty, żółty automat z przymocowanymi do niego balonami. Za pomocą vendingowej maszyny zainteresowani mogli kupić okulary z limitowanej edycji za 130 dolarów.

Źródło: Twitter/Mike Pinola

Dowiadujemy się również, że Snap Inc. (wcześniej Snapchat) oferuje klientom nie tylko nietypową formę zakupu produktu – za pośrednictwem automatów Snapbots - ale przygotował również specjalne opakowania. Wewnątrz pudełka znajdziemy etui z okularami, ładowarkę, podstawową instrukcję i ściereczkę w kształcie ducha (nawiązanie do logo marki).

Źródło: Twitter/Prince Eazy

Dalej czytamy, że firma będzie aktualizowała mapę na swojej stronie internetowej z 24-godzinnym wyprzedzeniem, tak, aby odbiorcy wiedzieli, gdzie pojawi się kolejny automat z okularami.

Jak podaje źródło, maszyna jest tak zaprojektowana, że „budzi się” i otwiera oczy, kiedy zbliża się do niej człowiek. Autor tekstu zwraca uwagę, że transakcja przypomina zakup zabawki, a nie produktu technologicznego. Zdaniem Bizz Carson – to zupełnie inne doświadczenie niż to przy nabywaniu Google Glass.

Ponadto, w wielkim oku maszyny można zobaczyć, w którym kolorze okularów wygląda się najlepiej – czerwonym, czarnym czy turkusowym. Umożliwiają to specjalne trzy przyciski. Niezdecydowani mogą użyć snapkodu, którego zeskanowanie umożliwi odblokowanie filtra w aplikacji w ciągu 24 godzin. Po wybraniu koloru, za okulary należy zapłacić kartą – wtedy maszyna otworzy usta, by kupujący mógł odebrać swoje Spectacles – już naładowane.

Źródło: Twitter/Zach Servideo

Na koniec czytamy, że na początku jedna osoba mogła kupić 2 pary okularów. Ludzie jednak korzystali z różnych kart, by ominąć to ograniczenie. Firma ze względu na duży popyt postanowiła zmienić zasady – teraz jedna osoba może nabyć jedną parę Spectacles – informuje businessinsider.com.

Źródło: Twitter/jeffersongraham

(ak)

Źródło:

businessinsider.com, This is what it's like to buy Snapchat's new Spectacles glasses, Biz Carson, 10.11.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin