Stevie Awards: osiem statuetek dla Polaków

dodano: 
14.08.2014
komentarzy: 
1

Agencje Partner of Promotion, WebTalk, Practum Consulting oraz On Board wspólnie z Think Kongiem znalazły się na liście nagrodzonych w tegorocznej edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards.

Najwięcej statuetek przypadło polskim agencjom w kategoriach związanych z komunikacją i PR. Brązową nagrodę w kategorii komunikacja kryzysowa zdobyła agencja Practum, za projekt Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Również brąz, w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Social Media Focused – Europe, zdobyły wspólnie agencje On Board i Think Kong (projekt „Pij Rozważnie. Master Class”, realizowany na rzecz Diageo Polska) oraz Web Talk (projekt „Najtrudniejszy quiz piłkarski” zrealizowany dla Kia Polska). Dwie statuetki trafiły także do polskich firm – srebro w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Issues Management zdobyła Polpharma (za kampanię „Ciśnienie na życie”). W kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe srebrną nagrodę otrzymał Idea Bank, za projekt “Duma przedsiębiorcy”.

Listę nagrodzonych polskich agencji uzupełniają: Partner of Promotion (brąz w kategorii Best Non-Profit/Charity Fundraising Event za projekt „Spartanie dzieciom”). WebTalk zdobyło dodatkowo złotą statuetkę w kategorii Advertising, Marketing, & Public Relations (za swoją stronę internetową). Polpharma zdobyła natomiast drugą nagrodę w kategorii Other Publications - Public Relations, za książkę kucharską „Posmakuj świata”. (ks)

 

Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting:

„W projekcie tym musieliśmy się zmierzyć  z instytucją, która zazwyczaj postrzegana jest jako mająca rację i działająca w interesie konsumentów. W tym świetle skuteczne podważenie słuszności argumentacji urzędu było więc nie lada wyzwaniem.

Duże znaczenie miał też sam czas - jak to zwykle ma miejsce w przypadku kryzysów. Mimo iż mieliśmy świadomość, że UOKiK prowadził postępowanie dotyczące Sfinksa, o planowanej przez UOKiK w naszej sprawie konferencji prasowej dowiedzieliśmy się dzień przed od jednego z dziennikarzy. Tego samego dnia pełnomocnik spółki otrzymał decyzję UOKiK i dopiero późnym popołudniem Sfinks mógł zapoznać się z decyzją i jej uzasadnieniem. Mimo braku czasu na pełną analizę tych dokumentów, zdecydowaliśmy się na podjęcie komunikacji wyprzedzającej działania medialne UOKiK. Jeszcze przed konferencją prasową Urzędu dziennikarze mieli możliwość zapoznania się ze stanowiskiem spółki, co miało duży wpływ na późniejsze postrzeganie całej sprawy. Całości argumentacji dopełniła konferencja prasowa zorganizowana w dniu złożenia odwołania od decyzji prezesa UOKiK przez Sfinks Polska”

Michał Dunin, WebTalk:

„Specyfika Stevie Awards sprawia, że są to dla nas wartościowe wyróżnienia. Jury złożone z 250 ekspertów z całego świata wybiera finalistów spośród aż 3500 zgłoszeń.  Aby zrobić wrażanie na jurorach, którzy nie znają specyfiki polskiego rynku, zgłoszenie musi być przedstawione w sposób interesujący i zrozumiały,  sama kampania natomiast musi wyróżniać się na tle innych. Poziom tegorocznych zgłoszeń znacznie wzrósł. Zwraca na to uwagę m.in. prezydent Stevie Awards Michael Gallagher. Tym bardziej cieszą nas nagrody zdobyte drugi rok z rzędu. Mam nadzieję, że trend ten się utrzyma i za rok na naszej półce zagoszczą trzy Stevie Awards”

 

Maciej Maślak, Head of Strategy WebTalk, o kampanii „Najtrudniejszy Quiz Piłkarski”:

„Najtrudniejszy Quiz Piłkarski na Świecie – pod taką nazwą komunikowany był konkurs na profilu Kocham Football realizowany dla Kia Motors Polska wspólnie z Havas Media.  Nazwa aplikacji nie była przypadkowa. Przygotowane wspólnie z dziennikarzami Przeglądu Sportowego pytania otwarte sprawiały trudność nawet największym fanom piłki nożnej. Jednak atrakcyjna nagroda w postaci wyjazdu na Puchar Konfederacji w Brazylii oraz brak losowości sprawiło, że konkurs zaangażował blisko 45 000 użytkowników. Dzięki temu, że pytania w konkursie pojawiały się codziennie o ustalonej godzinie, udało nam się utrzymać w grze przez cały okres trwania aplikacji zdecydowaną większość graczy”.

 

Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion:

„Spartanie Dzieciom to projekt, który Partner of Promotion prowadzi całkowicie pro bono. Dlatego jak zawsze ogromnym wyzwaniem, było zorganizowanie charytatywnej akcji, która będzie atrakcyjna oraz zwróci uwagę społeczeństwa, bez angażowania jakichkolwiek środków finansowych. Dzięki dobrze prowadzonej komunikacji udało nam się pozyskać wielu darczyńców, którzy wsparli projekt całkowicie bezinteresownie. Prowadziliśmy szerokie działania PR, wyprodukowaliśmy dwa filmy o Spartanach oraz wiele materiałów informacyjnych, a także zrealizowaliśmy kilka biegowych eventów. Jesteśmy dumni, że projekt realizowany przez nas pro bono został doceniony podczas kolejnego międzynarodowego konkursu”

 

Iwona Kubicz, prezes zarządu agencji Procontent Communication:

„Organizacja ogólnopolskiej akcji badań to spore wyzwanie logistyczne. Tylko w wakacje, bus kampanii „Ciśnienie na życie” odwiedzi ponad 40 miast w całej Polsce. W każdym z nich, organizujemy wyspecjalizowany personel medyczny, współpracujemy z władzami miast i zapewniamy całe zaplecze logistyczne. Komentarzy do bieżących wydarzeń kampanii udzielają znani eksperci, tacy jak prof. Marian Zembala czy prof. Tomasz Zdrojewski oraz lekarze i pielęgniarki z całej Polski.

Ogromny trud i wysiłek, jaki związany jest z organizacją kampanii „Ciśnienie na życie” został już po raz kolejny doceniony nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Kampania otrzymała dotychczas złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie PR „2013 Magellan Awards” w kategorii „Kampanie Społeczne”, a także główną nagrodę w konkursie „Kampanie społeczne roku 2013”, w kategorii „kampanie firm i fundacji firm”. Zdobycie srebra w konkursie Stevie Awards daje nam nie tylko ogromną satysfakcję, ale i motywację do kolejnych działań na rzecz poprawy świadomości zdrowotnej Polaków”

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
14.08.2014
14:18:22
Monia
(14.08.2014 14:18:22)
Sfinks to ta restauracja gdzie sprzedaje się na śniadania jajecznicę z jajek z proszku, a kelnerzy mówią, że przecież w karcie nie jest napisane, że jajecznica jest z prawdziwych jajek?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin