.

 

TOP narzędzia dla PR-owców. Norbert Oruba

dodano: 
16.02.2016
komentarzy: 
0

Narzędzia, programy, aplikacje, bez których nie mogę się obejść - startujemy z nowym cyklem publikacji na temat narzędzi wspierających pracę PR-owców. Subiektywny przegląd zaczyna Norbert Oruba.

TECHNOLOGIE - to nowy, autorski dział w PRoto.pl, do którego co miesiąc zapraszać będziemy przedstawicieli środowiska PR i marketingu. Praktycy branży opiszą, w jaki sposób ułatwiają sobie codzienne zawodowe zadania, z jakich narzędzi korzystają, żeby pracowało się im lepiej, szybciej i przyjemniej. Zapraszamy do lektury!

Norbert Oruba

Każdego dnia wspieram się różnymi narzędziami, które ułatwiają mi wykonywanie obowiązków zawodowych. Mój zestaw podstawowy to:
 

Instytut Monitorowania Mediów – IMM
Rewelacyjne narzędzie charakteryzujące się unikalną funkcjonalnością. Aktualizacje materiałów i danych w czasie rzeczywistym pozwalają na szybkie dotarcie do wartych uwagi treści pojawiających się w mediach tradycyjnych i internetowych. Ponadto stała archiwizacja materiałów i współczynnik AVE przydają się do tworzenia i uzupełniania pressbooka.

Feedly
Znany od dawna czytnik RSS. Aplikacja z zasubskrybowanych kanałów tworzy automatycznie aktualizującą się gazetę.

Pocket
Służy do magazynowania treści znalezionych w sieci. Aplikacja jest automatycznie zsynchronizowana z komputerem i urządzeniami mobilnymi. Zapisane treści można przeczytać w dogodnym dla siebie czasie.

CamCard Free
Aplikacja została stworzona do skanowania wizytówek. Posiada spolszczony interfejs, ale kiepsko sobie radzi ze skanowaniem wyrazów, które zawierają polskie znaki. Zeskanowane informacje z wizytówki przed zapisem można edytować. Przy odrobinie wysiłku i przymknięciu oka na drobne mankamenty można stworzyć w smartfonie profesjonalną bazę kontaktów.

Primer
Ukłon Google w stronę pasjonatów i specjalistów ds. marketingu. Krótkie i często aktualizowane szkolenia marketingowe są świetną alternatywą dla gier.

OneNote
Prosty w obsłudze i przejrzysty notes. Pozwala na tworzenie list zadań oraz zaawansowanych notatek złożonych z tekstu, dźwięku oraz zdjęć.

Twitter
Ułatwia dotarcie do poszczególnych dziennikarzy. Można go też wykorzystać podczas zarządzania sytuacją kryzysową.

Google Analytics
Każdy specjalista ds. public relations i marketingu doceni to narzędzie, jeśli firma, dla której pracuje, prowadzi w sieci działania zakrojone na szeroką skalę.

 

Norbert Oruba - Obecnie SEM/SEO manager i rzecznik prasowy międzynarodowej fundacji WikiVid; główny copywriter w LuxTime; koordynator działań marketingowych stowarzyszenia Wolny Ruch Obywatelski; certyfikowany specjalista Google Analytics; partner IMM.

 


 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin