Twitter rozważa uruchomienie kont biznesowych. Pyta użytkowników o funkcje

dodano: 
12.03.2021
komentarzy: 
0

Twitter udostępnił kilka nowych szczegółów dotyczących funkcji, które mogłyby pojawić się w profilach biznesowych – podaje socialmediatoday.com. Serwis weryfikuje te propozycje z niektórymi użytkownikami, którym wysyła prośbę o ocenę poszczególnych opcji w ankietach – czytamy.

Dowiadujemy się, że konta biznesowe w proponowanej formie obejmowałyby takie elementy jak domyślna weryfikacja, kategoria biznesowa, nowy panel informacji biznesowych (z uwzględnieniem lokalizacji czy godzin pracy), a także zaktualizowana plakietka profilu biznesowego – pisze socialmediatoday.com, powołując się na doniesienia eksperta ds. mediów społecznościowych, Matta Navarry.

Oprócz tego czytamy, że platforma pracuje również nad nowymi oznaczeniami „zautomatyzowanego konta”, które miałyby wyświetlać się na profilach botów. Źródło wyjaśnia, że takie rozwiązanie pomogłoby użytkownikom w zwiększeniu wiedzy na temat tego, z kim mają do czynienia, czy zmniejszyłoby wpływ aktywności takiego konta.

Socialmediatoday.com podkreśla, że w ramach ankiety Twitter pyta też respondentów o to, jakie funkcje uznaliby za najbardziej przydatne i praktyczne w profilach biznesowych. Chodzi m.in. o panele prezentacyjne produktów, linki do bezpośredniego kontaktu, linki do App Store czy opinie klientów.

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Źródło: twitter.com/MattNavarra

Źródło pisze też, że Twitter nie podjął jeszcze żadnych konkretnych decyzji, jednak zdaniem socialmediatoday.com, to ciekawe zobaczyć, nad czym zastanawia się serwis i w jaki sposób zamierza działać, by pomóc markom w „ich wysiłkach na platformie”. (kd)

Źródło:

socialmediatoday.com, Twitter Previews Potential New Business Account Features as it Seeks Feedback on Next Stage, Andrew Hutchinson, 11.03.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin