Wybrano nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021!

dodano: 
07.10.2021
komentarzy: 
0

111 projektów powalczy o nagrody w XIX edycji Złotych Spinaczy. Spośród 397 zgłoszeń jurorzy wybrali najlepsze kampanie. Najwięcej nominacji trafiło do agencji 24/7Communication (8), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. W kategoriach specjalnych wręczone zostaną wyłącznie złote nagrody. Ponadto, w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Przyznany zostanie również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie” – podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody.

Laureaci tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 roku.

Poniżej znajduje się pełna lista nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

„W pogoni za ciszą” – Icon Strategies

„60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!” – IKEA Retail w Polsce, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, VMLY&R, Wavemaker

„Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

„Pomimo pandemii, biura nadal w grze” – Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

 

PR produktu

„Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL” – CANAL+ Polska, Answear.com

„Moc wiesiołka” – Labcon, Adamed

„T-Mobile – Connected Underwear” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Issue management i komunikacja kryzysowa

„Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl” – Linkleaders, Pracuj.pl

“Ekowizyta - zadbajmy o dobry klimat” – Polpharma

„Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów” – Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

 

Advocacy i Public Affairs

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” – Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

„Dlaczego z Szadółek nie pachnie? Wprost o uciążliwościach” – Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, Inntu

„Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali” – Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

„Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy” – Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

 

Kampania społeczna

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” – Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

„Jestem kobietą, kieruję” – Fundacja Truckers Life

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

 

PR pro bono

„Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy!” – Inntu

„#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj!” – Hill+Knowlton Strategies Poland

„Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier” – Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

 

Covid-19 PR response

„Bajki z nowym morałem” – 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

„Pomimo pandemii, biura nadal w grze” – Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

„Cyfrowe Rewolucje” – mBank, Solski Communications, Cube Group

 

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

„People Awards 2020. Home Edition” – Live Age, Ringier Axel Springer Polska

„Podwijamy rękaw w BSH” – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB

„Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Event komercyjny

„OLX Praca Know How 2021” – OLX, Live Age

„Otwarcie Polskiej Gastronomii” – Globalworth

„T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Event społeczny

„27. Pol’and’Rock Festival” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

„Wirtualny 13 Onkobieg” – Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma

„Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK” – Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

 

Launch produktu, usługi lub firmy

„KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR” – CANAL+ Polska

„Don’t Make Ads. Make TikToks” – Grayling Poland, TikTok

“Szukamy cool nerda - premiera gry Star Wars: Squadrons od EA” – Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

 

Sustainability i CSR Communications

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

„SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory” – Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

„Fundusz Żubra powiększa Biebrzański Park Narodowy” – Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Żubr

 

PR miejsca, miasta lub regionu

„A Ty? Co widzisz w Krakowie?” – 38 Content Communication, Miasto Kraków

„E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online” – Walk PR, E.Wedel, Golden Submarine

„Charlotte - stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat!” – Big Picture, Charlotte

 

Social media

„Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z” – Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

„To nie ja” – Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Lettly

„#ZakładamyMaski” – 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

„Hejter za dychę” – Labcon, Browar Tenczynek

 

Business-to-Business PR

„Dont Make Ads. Make TikToks” – Grayling Poland, TikTok

„GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii” – Grupa Komunikacja Plus, Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia

„Social Selling Experts - handlowiec staje się influencerem” – Monday – agencja komunikacji, Dell Technologies

 

PR finansowy i relacje inwestorskie

„4 mln zł w 38 minut! Rola IR i PR w rekordzie polskiego ECF” – Crowdway, Kombinat Konopny, Hello PR

„INPOST NA EURONEX AMSTERDAM - największe IPO spółki z Polski” InPost, Genesis PR

„Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan's” – Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

 

Media relations

„Pomóżmy dzieciom oddychać lepiej” – MSL, GlaxoSmithKline

„50 lat katowickiego Spodka” – Imago Public Relations

„Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl” – Linkleaders, Pracuj.pl

 

Employer Branding

„O pracy mówimy wprost – employer branding w ubezpieczeniach” – Nationale-Nederlanden, MJCC

„Projekt Lędziny – FM Logistic wchodzi na Śląsk” – MJCC, FM Logistic

„ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu” – Gameset, ERBUD

 

Content marketing – branded content

„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii” – Walk PR, E.Wedel

„OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„Bajki z nowym morałem” – 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD

„Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio” – Grayling Poland, Goethe-Institut

 

Custom Publishing

„Jesteśmy blisko” – raport wpływu McDonald’s na gospodarkę – 24/7Communication, McDonalds Polska

„Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

„GAZETA KRÓLEWSKA – kronika uniwersum KRÓLA” – CANAL+ Polska

 

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

„Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z” – Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

„Włącz ochronę oczu”. Kampania edukacyjna Huawei i PTOO – Cohn & Wolfe, Huawei CBG Polska

„Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons od EA” – Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

„T-Mobile – Connected Underwear” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Finanse

„CyberPrzysłowia” – Santander Bank Polska, Follow Agency

„eSkarbonka - nowy sposób wspierania WOŚP” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon

„SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory” – Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

 

Uroda, higiena i wellness

„#WłączLeczenie – jak zatrzymać pandemię chorób skóry” – Hill+Knowlton Strategies Poland, Galderma

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

„Czysta Ziemia oraz Uczniowskie Ekonawyki” – MSL, Procter & Gamble

 

Moda i styl życia

„Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców” – Grupa Komunikacja Plus, Wroclavia

„Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL” – CANAL+ Polska, Answear.com

„Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy” – Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

 

Sektor spożywczy

„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii” – Walk PR, E.Wedel

„Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s” – Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

„Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Kultura i media

„Zabytki to Twoje dziedzictwo! Nie pozwól niszczyć. Reaguj!” – 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

„27. Pol’and’Rock Festival” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

„KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR” – CANAL+ Polska

 

Medycyna i zdrowie

„HAE, czyli historia 13 letniej odysei diagnostycznej” – First aid communication

„Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali” – Procontent Communication, „Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

Ekowizyta - zadbajmy o dobry klimat” – Polpharma

 

Sport, turystyka i rekreacja

Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu

Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

Kampania MultiSport „Gotuj się do sportu!” / Benefit Systems, Brand Kolektyw, NAV Agency

 

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

„ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu” – Gameset, ERBUD

„Otwarcie Polskiej Gastronomii” – Globalworth

„Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia” – Grupa Komunikacja Plus, Dom Development Wrocław

 

Przemysł i infrastruktura

„Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów” – Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

 

Motoryzacja i transport

„OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„TIER - brawurowy debiut neutralnych klimatycznie e-hulajnóg” – Havas PR Warsaw, Tier Mobility

Kampania edukacyjna „Tablet jak cegła” – Cohn & Wolfe, Volvo Car Poland

 

NGO i sektor publiczny

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

„Przystań w sieci” – Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook, NASK PIB, UNICEF Polska

„#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj!” – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

„OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„Premiera Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X|S” – d*fusion communication, Microsoft

„Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio” – Grayling Poland, Goethe-Institut

 

Efektywność

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

„eSkarbonka - nowy sposób wspierania WOŚP” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon

„Podwijamy rękaw w BSH” – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB

„50 lat katowickiego Spodka” – Imago Public Relations

„Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK” – Stowarzyszenie „Czysta Polska", Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

 

Research&Insight

„Mapa ryzyka Polaków” – Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), hi Agencja, OneMulti

„Bariery do kariery” – Clue PR

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

 

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin