Złote Spinacze rozdane. Maurent PR, Havas i H+K otrzymały po trzy statuetki

dodano: 
07.12.2015
komentarzy: 
5

4 grudnia poznaliśmy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze. W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie statuetki wręczono w 26 kategoriach.

Najwięcej, bo po trzy nagrody, zdobyły projekty „Adoptuj pszczołę 2”, zrealizowany przez Greenpeace Polska,  i „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, który stworzyła agencja Maurent PR dla Grupy Azoty.

Po trzy statuetki odebrały również agencje Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies Poland. Havas PR Warsaw i Orange Polska zdobyły nagrody za kampanię „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs” w kategorii PR korporacyjny i w kategorii specjalnej Kreatywność. Havas odebrał też nagrodę w kategorii sektorowej Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze za kampanię „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Agencja Hill+Knowlton Strategies Poland zdobyła z kolei dwie statuetki za akcję „#Ocal książki” – w kategorii Public Affairs i lobbying oraz sektorowej Kultura i media. Trzecią nagrodę agencja otrzymała za kampanię „»Lords of the Fallen« - największa polska superprodukcja 2014 roku” w kategorii Technologia, IT, telekomunikacja.

KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu

Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying

Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna

Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny

European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny

Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

„Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

Corporate Social Responsibility (CSR)

Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu

Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media

#Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie

Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

 

KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja

„Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse

„Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia

Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy

„Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media

Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie

Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja

Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny

Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

 

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność

Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność

Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

 

Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.

komentarzy:
5

Zobacz także...

Związek Firm Public Relations już po raz trzynasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie PR...

W tegorocznej edycji konkursu pojawi się wiele zmian m.in. nowe kategorie i kryteria oceniania...

Drugi, ostateczny termin to 11 sierpnia. W tegorocznej edycji wprowadzono m.in. 3 nowe kategorie...

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
18.03.2016
10:58:48
Łukasz
(18.03.2016 10:58:48)
Firmy popularne czy nie - ważne, że znają się na swojej robocie! Nie każdego stać na to, żeby promować działania przed zagraniczną publicznością (mając pewność, że część Polaków zna ich poczynania), bo to zrobiła np. agencja Maurent PR. Niby to nic nadzwyczajnego, ale branża, w które działają nie należy do najłatwiejszych i wymaga moim zdaniem zdecydowanego i nowego podejścia do klienta i samego tematu, inaczej przepada już w przedbiegach.
17.03.2016
12:05:15
Jo_Wita_K
(17.03.2016 12:05:15)
A ja wręcz przeciwnie, znam niektóre marki, ale z innych projektów. Z tych większość poznałam po ogłoszeniu wyników (albo nie skojarzyłam, że to akurat te działania :D ). Coż, chyba muszę zacząć się bardziej interesować tematem, żeby wiedzieć co się dzieje we własnej branży, szkoda przecież wypaść z obiegu przez takie niedopatrzenia
15.03.2016
15:10:35
MAciek
(15.03.2016 15:10:35)
Wiecie, że ja o większości z tych firm nie słyszałem? Dopiero zaczynam poruszać się w branży PR, ale chyba powinienem już coś wiedzieć... Miłe zaskoczenie, że takie nagrody trafiają do marek być może znanych, ale jeszcze nie wszystkim. Chyba teraz muszę nadrobić zaległości :)
14.03.2016
13:36:12
AleX52
(14.03.2016 13:36:12)
Tyle nagród dla tak dobrych firm! Jednak co marka to marka, doświadczenie i pomysłowość najważniejsze. I faktycznie szkoda, że o części z tych kampanii nie było zbyt wiele słychać.
11.03.2016
9:21:19
AgataMalecka
(11.03.2016 9:21:19)
Ciekawe projekty, o których nie mówi się głośno w ogólnodostępnych mediach (a szkoda!). Powinno być o nich głośno przez cały rok, a nie tylko w czasie nominacji i rozdania nagród.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin