Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Złote Spinacze rozdane. Maurent PR, Havas i H+K otrzymały po trzy statuetki. 4 grudnia poznaliśmy zwycięzców 13. edycji konkursu złote spinacze. w organizowanym przez związek firm public relations konkursie statuetki wręczono w 26 kategoriach. najwięcej, bo po trzy nagrody, zdobyły projekty „adoptuj pszczołę 2”, zrealizowany przez greenpeace polska, i „grupa azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, który stworzyła agencja maurent pr dla grupy azoty. po trzy statuetki odebrały również agencje havas pr warsaw i hill+knowlton strategies poland. havas pr warsaw i orange polska zdobyły nagrody za kampanię „przestrzeń pasji na orange.jobs” w kategorii pr korporacyjny i w kategorii specjalnej kreatywność. havas odebrał też nagrodę w kategorii sektorowej nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze za kampanię „centrum posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w polsce i europie centralnej”. agencja hill+knowlton strategies poland zdobyła z kolei dwie statuetki za akcję „#ocal książki” – w kategorii public affairs i lobbying oraz sektorowej kultura i media. trzecią nagrodę agencja otrzymała za kampanię „»lords of the fallen« – największa polska superprodukcja 2014 roku” w kategorii technologia, it, telekomunikacja. kategorie główne. pr korporacyjny. przestrzeń pasji na orange.jobs – havas pr warsaw i orange polska. pr produktu. ciągnik dla rolnika nie dla komornika – unicorn media. public affairs i lobbying. kampania #ocal książki – hill+knowlton strategies poland. kampania społeczna. adoptuj pszczołę 2 – greenpeace. komunikacja wewnętrzna. zakosztować filozofii – nexteer w europie – imago pr z i dla nexteer automotive. event komercyjny. european rover challenge – planet pr. event społeczny. europejskie forum nowych idei 2014 – konfederacja lewiatan. launch nowego produktu, usługi lub firmy. „wiedźmin 3: dziki gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – monday public relations i cd projekt red. corporate social responsibility (csr). tatuaże wolności – dentsu aegis network polska, isobar polska, laboratorium pr. pr miejsca, miasta lub regionu. leśne ślady natury – regionalna dyrekcja lasów państwowych w łodzi, telma communications agency. social media. #oddaj serce / #giveyourheart – polskie towarzystwo programów zdrowotnych i agencja projekt pr. business-to-business pr. grupa azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – grupa azoty i maurent pr. pr finansowy i relacje inwestorskie. selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – innervalue investor relations i selvita. media relations. grupa azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – grupa azoty i maurent pr. kategorie sektorowe. technologia, it, telekomunikacja. „lords of the fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – hill+knowlton strategies poland. finanse. „nie daj się zrobić w słupa” – kontrola skarbowa. uroda, higiena i styl życia. promocja książki „kuchnia fit” konrada gacy w blogosferze – synertime wraz z gaca system. sektor spożywczy. „pasaż tesco. poznaj bliskiego sąsiada” – garden of words, tesco polska. kultura i media. kampania #ocal książki – hill+knowlton strategies poland. medycyna i zdrowie. przygotuj się na wstrząs! – polpharma we współpracy z flywheel pr, telescope, brand garden. sport, turystyka, rekreacja. polsko rusz się! – coca-cola poland services, rc2 raczkiewicz chenczke consultants i fundacja sportsupport. nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze. centrum posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w polsce i europie centralnej. – havas pr warsaw, centrum posnania. przemysł, motoryzacja, transport, logistyka. grupa azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – grupa azoty i maurent pr. ngo i sektor publiczny. adoptuj pszczołę 2 – greenpeace. kategorie specjalne. kreatywność. przestrzeń pasji na orange.jobs – orange polska i havas pr warsaw. efektywność. adoptuj pszczołę 2 – greenpeace. partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma kpmg. proto.pl było patronem medialnym konkursu.
4 grudnia poznaliśmy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze. W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie statuetki wręczono w 26 kategoriach.
Najwięcej, bo po trzy nagrody, zdobyły projekty „Adoptuj pszczołę 2”, zrealizowany przez Greenpeace Polska, i „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, który stworzyła agencja Maurent PR dla Grupy Azoty.
Po trzy statuetki odebrały również agencje Havas PR Warsaw i Hill+Knowlton Strategies Poland. Havas PR Warsaw i Orange Polska zdobyły nagrody za kampanię „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs” w kategorii PR korporacyjny i w kategorii specjalnej Kreatywność. Havas odebrał też nagrodę w kategorii sektorowej Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze za kampanię „Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Agencja Hill+Knowlton Strategies Poland zdobyła z kolei dwie statuetki za akcję „#Ocal książki” – w kategorii Public Affairs i lobbying oraz sektorowej Kultura i media. Trzecią nagrodę agencja otrzymała za kampanię „»Lords of the Fallen« – największa polska superprodukcja 2014 roku” w kategorii Technologia, IT, telekomunikacja.
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska
PR produktu
Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
Public Affairs i Lobbying
Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Kampania Społeczna
Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna
Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive
Event komercyjny
European Rover Challenge – Planet PR
Event społeczny
Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
„Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
Corporate Social Responsibility (CSR)
Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR
PR miejsca, miasta lub regionu
Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency
Social media
#Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR
Business-to-Business PR
Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
PR finansowy i relacje inwestorskie
Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
Media Relations
Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
„Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse
„Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia
Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime wraz z Gaca System
Sektor spożywczy
„Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words, Tesco Polska
Kultura i Media
Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
Medycyna i Zdrowie
Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden
Sport, turystyka, rekreacja
Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
NGO i Sektor Publiczny
Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność
Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.
PRoto.pl było patronem medialnym konkursu.