.

 

Zmiany w Clue PR. Nowy klient, konsultant i dział

dodano: 
25.09.2017
komentarzy: 
0

Clue PR we wrześniu 2017 roku rozpoczęła współpracę z Sekcją Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. W ramach umowy warszawska agencja zobowiązana jest obsługiwać biuro prasowe klienta i dbać o jego relacje ze środowiskiem lekarskim, pacjentami i partnerami strategicznymi. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji, a wspólne działania Clue PR i SRS PTK potrwają pół roku – zastrzeżono jednak możliwość przedłużenia umowy.

Za działania dla nowego klienta Clue PR odpowiadać będzie Marta Sułkowska, która dołączyła do agencji na nowo utworzone stanowisko Senior PR Consultanta. Wcześniej pracowała w PRIMUM Public Relations jako Junior Account Manager. Specjalizuje się w PR-ze sektora Healthcare, zwłaszcza w obszarach: onkologicznym i kardiologicznym, profilaktyki i edukacji prozdrowotnej oraz kampanii społecznych. Jest absolwentką podyplomowych studiów na kierunku zarządzanie biznesem medycznym w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Wraz z zatrudnieniem nowej osoby Clue PR utworzyło nowy dział – Healthcare Practice. Clue PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp).

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin