Znamy jurorów konkursu Złote Spinacze 2017
Przewodniczącą Jury konkursu jest Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden. W tym roku grono jurorów zostało powiększone do 72 osób. Jurorzy będą obradowali w trzech grupach, liczących po 24 osoby.
Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Małgorzata Mejer z Procter&Gamble, Marek Kosycarz z Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zbigniew Gajewski, niezależny doradca w zakresie komunikacji społecznej i profesjonalnego wizerunku w biznesie.
Pierwsza z grup jurorskich, której przewodniczy Zbigniew Gajewski, będzie oceniała kategorie: kampania społeczna, event społeczny, Corporate Social Responsibility, event komercyjny, social media, PR miejsca, miasta i regiony, kultura i media, turystyka i rekreacja, moda i styl życia, sport, kreatywność. W tej grupie znaleźli się:
- Liliana Anam, menedżer zarządzający, CSRinfo
- Marcelina Cholewińska, dyrektor zarządzająca, FIRST Public Relations
- Dorota Ciszek, ekspert sektorowy, Brand Communications, On Board Public Relations
- Jerzy Ciszewski, wydawca, redaktor naczelny, publicrelations.pl
- Jakub Dmitrowski, partner zarządzający w Smart Media, właściciel agencji RingPR
- Agnieszka Durlik, dyrektor gabinetu prezesa oraz rzecznik prasowy, Krajowa Izba Gospodarcza
- Piotr Filipek, niezależny doradca
- Łukasz Goździor, dyrektor Fundacji Marka dla Polski
- Ewa Hope, docent, pełnomocnik ds. Public Relations, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt, Politechnika Koszalińska, Wydział Humanistyczny
- Julia Kozak, Intercultural Communication Strategist
- Tomasz Lis, dyrektor ds. komunikacji, rzecznik prasowy, Philipiak
- Paweł Łukasiak, prezes, Akademia Rozwoju Filantropii
- Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca, Garden of Words Group
- Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations Banku Zachodniego WBK
- Michał Nowosielski, BIGTHINKSKI
- Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg, Publicon
- Przemysław Staniszewski, partner, Walk PR
- Cezary Szymanek, redaktor naczelny rzeczpospolita.pl, Gremi Media
- Sebastian Tołwiński, Ferrero Polska
- Agata Zeman, Operations Director, 24/7 Communication
- Radosław Żuk, dyrektor Centrum Kariery i Relacji z Absolwentami, Szkoła Główna Handlowa
Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Marek Kosycarz, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Ta grupa będzie obradowała nad kategoriami: komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa, PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, PR finansowy i relacje inwestorskie, business-to-business PR, employer banding, public affairs i lobbying, przemysł i infrastruktura, nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, medycyna i zdrowie, finanse, efektywność. W skład tej grupy wchodzą:
- Katarzyna Balashov, dyrektor komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail
- Klara Banaszewska, dyrektor generalna, Grayling Poland
- Bogdan Biniszewski, doradca ds. wizerunku
- Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- Rafał Czechowski, Managing Director, Imago Public Relations
- Andrzej Godewski, współwłaściciel, partner zarządzający, Charyzma - Doradcy Komunikacji Biznesowej
- Justyna Gościńska-Bociong, kierownik ds. komunikacji i PR, rzecznik Prasowy, Medicover Polska, Medicover Försäkrings
- Anna Hahn-Leśniewska, wiceprezes zarządu, Partner of Propotion
- Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny, Puls Medycyny, Puls Farmacji, portal www.pulsmedycyny.pl
- Zbigniew Jankowski, CEO, Maurent PR
- Aneta Jóźwicka, Corporate Relations Director Poland, Diageo
- Katarzyna Kamińska, President, Havas PR
- Anna Krajewska, członek zarządu, NBS Communications
- Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications
- Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR
- Jarosław Nyk, prezes, Vision Group
- Tomasz Podolak, prezes, Linkleaders
- Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden
- Małgorzata Przybylska, dyrektor marketingu, TRAC TREC
- Łukasz Przybysz, Uniwersytet Warszawski, medioznawca, politolog, wykładowca
- Justyna Szafraniec, Head of Communication, Grupa Generali Polska
- Jacek Trębecki, wiceprezes, PRELITE
- Monika Zakrzewska, prezes, Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego
Trzeciej grupie jurorów przewodniczy Małgorzata Mejer, Manager ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. Grupa ta będzie oceniała kategorie: media relations, PR produktu, launch produktu, usługi lub firmy, content marketing – branded content, custom publishing, uroda, higiena i wellness, trchnologia, IT, telekomunikacja, NGO i sektor publiczny, sektor spożywczy, motoryzacja i transport, Research&Insight. W tym gronie znaleźli się:
- Tomasz Alberski, prezes zarządu, Komunikacja Plus
- Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnego, Grupa Żywiec/
- Maria Buszman, prezes zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie, wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Paweł Bylicki, CEO, Public Dialog
- Ilona Gajewska, specjalista, Corporate Marketing & Public Relations, 3M Poland
- Marcin Gruszka, rzecznik prasowy, Play
- Michał Jacuński, wykładowca akademicki, Uniwersytet Wrocławski
- Monika Jasłowska, Head of Brands Management, Polpharma Group
- Anna Król, dyrektor Big Book Festival, związana z fundacją "Kultura nie boli" i agencją Go Culture
- Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza, współwłaściciel, Agape
- Przemysław Mitraszewski, Managing Partner, Lighthouse
- Robert Moreń, dyrektor ds. komunikacji, Benefit Systems
- Michał Olbrychowski, dyrektor, lider Communications Konsulting, Deloitte Communications
- Dawid Piekarz
- Mariusz Pleban, prezes zarządu, Multi Communications
- Danuta Raczkiewicz-Chenczke, prezes zarządu komplementariusza, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- Ewa Sadowska, Communications Manager, CSR & Brand PR Lead CEE , UPC
- Paweł Sanowski, prezes zarządu, Instytut Monitorowania Mediów
- Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający, MSLGROUP
- Grzegorz Szczepański, CEO, Hill&Knowlton Strategies Poland
- Dariusz Tworzydło, pełnomocnik dziekana, Uniwersytet Warszawski, prezes zarządu, EXACTO
- Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzający, Clue PR
- Jan Zając, adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, prezes zarządu, Sotrender
Zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu będą przyjmowane do 4 lipca (do godziny 16:00) w pierwszym terminie oraz do 11 lipca (do godziny 16:00) w drugim, ostatecznym terminie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.