.

 

Znamy laureatów 15. edycji konkursu KTR

dodano: 
04.06.2018
komentarzy: 
0

Podczas 15. gali konkursu KTR, która odbyła się 28 maja 2018 roku w warszawskim Teatrze Polskim, wręczono 18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród za kreatywność i najlepsze pomysły. Agencją Roku zostało Ogilvy&Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała Grupa Żywiec. Zgłoszone projekty oceniało 67-osobowe jury, którym kierował Bas Korsten, dyrektor kreatywny i partner zarządzający amsterdamskiego oddziału agencji J. Walter Thompson.

W kategorii Communication przyznawano statuetki m.in. w podkategorii PR. Najwyższą, złotą nagrodę (podpodkategoria Corporate & CSR) otrzymała kampania „Godzina jazdy na wózku” (zgłaszający: 2012 dla Akademii Auto Świat). Srebro przypadło kampaniom „Czysty Poznań – to nie jest taka mała sprawa” (Chromatique Creative Agency dla Urzędu Miasta Poznania) i „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy&Mather dla Greenpeace Polska); brązowych statuetek w tej podkategorii nie przyznano.

Czytaj więcej: Sposób na kampanię nagrodzoną na Cannes Lions. Kampania „Godzina jazdy na wózku” (Case study)

W podkategorii Integrated Campaigns złotem (podpodkategoria Big Idea Campaigns) wyróżniono z kolei projekt „Nie widać” (agencja Brain dla ING Banku Śląskiego).

Jury w tym roku zdecydowało się też dodatkowo nagrodzić najlepsze projekty – spośród tych, które otrzymały złote statuetki, wyróżniono cztery kampanie w kategoriach Craft, Design, Communication i Charity.

Nagrody otrzymali:

Best of Communication – kampania „Nie widać” agencji Brain dla ING,

Best of Charity – kampania „Do ostatniego Drzewa” agencji Ogilvy & Mather dla Greanpeace Polska,

Best of Craft – Teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo,

Best of Design – projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem.

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: „Do ostatniego drzewa” (Złoto, Ogilvy&Mather dla Greenpeace Polska), „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Brąz, Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) oraz „Podziękowania 180hb” (również brąz, 180heartbeats+JvM).

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym  w branży kreatywnej. Tegoroczne statuetki otrzymali: Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Teresa Zielińska.

Przegląd wszystkich nominowanych i nagrodzonych projektów dostępny jest na platformie konkursu. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin