Artykuły

znak stop na tle krajobrazu
11.03.2019

„Jak ze wszystkim w życiu, najważniejszy jest umiar, który pozwoli wyciągnąć z naszych działań maksimum korzyści bez narażania się na złą prasę czy potencjalny kryzys”...

Kobieta i mężczyzna
08.03.2019

Marki coraz częściej sięgają do femvertisingu oraz menvertisingu, wspierając tym samym obie płcie w wychodzeniu z przypisywanych im od dawna ról...

Spotkanie z klientem
26.02.2019

Na co należy szczególnie uważać? Jakie wpadki przytrafiają się PR-owcom podczas spotkań z klientami? O tym w kolejnej części cyklu...

komputer wiosna
05.02.2019

Stowarzyszenie Wiosna czy partia Wiosna? Jak skonfigurować monitoring internetu, żeby w przypadku wyrażeń wieloznacznych lub potocznych otrzymać rzetelne wyniki bez spamu i materiałów nie na temat?

Leki i suplementy diety
28.01.2019

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

wideo
22.01.2019

Anita Kijanka z Come Creations Group prezentuje przykłady wykorzystania wideo w komunikacji produktów lub narzędzi IT...

Chatbot
21.01.2019

„Powodów, dla których dziś wciąż mało mówi się o konkretnych wynikach, jest wiele. Najważniejszy z nich to brak skali działań prowadzonych w chatbotach” – pisze Mariusz Pełechaty z KODA Bots...

Wyzwanie
18.01.2019

O tym, jakie największe pułapki stoją przed młodymi organizacjami, pisze Krystyna Rappe-Niemirska, PR Manager w Tailors Group...

Szkic
03.01.2019

Krzysztof Koczorowski analizuje sześć ubiegłorocznych rebrandingów: trzy z nich to zmiany pozytywne, kolejne trzy „prowokują natomiast do zadania pytania »dlaczego?«”...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin