Artykuły

17.05.2017

Tworzenie skutecznej kampanii wideo w serwisach Facebook i YouTube wymaga dobrego zrozumienia tych platform oraz ich użytkowników. Często łączenie obydwu serwisów w działaniach komunikacyjnych marek okazuje się niezwykle skuteczne...

16.05.2017

Bez listy kluczowych dla nas dziennikarzy trudno prowadzić efektywną komunikację. Co powinna zawierać baza mediów i jak zabrać się za jej przygotowanie? Podpowiada Łukasz Majewski...

15.05.2017

Zwięzłość i logika wypowiedzi przed kamerą, to umiejętność niezbędna w coraz większej gamie zawodów i funkcji, nie tylko tych bezpośrednio związanych z komunikacją, jak rzecznicy czy PR-owcy...

12.05.2017

Mimo że rozszerzona i wirtualna rzeczywistość wciąż brzmią dla niektórych osób jak fragmenty filmu sci-fi, ostatnio stały się niezwykle powszechne i to nie tylko dla zapalonych gamerów, ale także dla przedsiębiorców, marketingowców i branży PR...

11.05.2017

Mamy na Instagramie to silna i opiniotwórcza grupa, która wyróżnia się dużym zaangażowaniem obserwatorów…

10.05.2017

Co robi dziennikarz, gdy w znanej mu firmie dzieje się coś niepokojącego? Jakie lekcje możesz wyciągnąć z sytuacji kryzysowych minionych miesięcy, aby przygotować organizację na potencjalny kryzys?

08.05.2017

Warto pamiętać, żeby podczas nagrania nie zwracać uwagi na wszelkie „rozpraszacze", takie jak hałas przejeżdżającego samochodu, przechodnia, który nas mija, a nawet tzw. mistrzów drugiego planu (...). Nie powinniśmy na tego typu czynniki reagować, bo...

08.05.2017

„Ojciec, prać?”, „Cukier krzepi” czy „Pij mleko, będziesz wielki”...

25.04.2017

Gdy najlepiej zarabiający na świecie youtuber rzuca antysemickim żartem w internecie, piszą o tym nawet poważne, mainstreamowe media. Influencerzy gamingowi to potęga – ciekawe, czy pamiętają, że wszyscy na nich patrzą...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin