Artykuły

telefon, sport
21.05.2020

Czy nie jest ich za wiele? W jaki sposób przygotować się do takiego działania? O czym należy pamiętać pod względem technicznym? Jak dobierać platformy?

konkurencja
18.05.2020

„Czy instytucja, która robi coś na wyłączność, potrzebuje strategii komunikacyjnej? Brak konkurencji sprawia, że nie musi zabiegać o klienta. Jednak kontrolowany kontakt z otoczeniem daje realne korzyści” – pisze Beata Kopczyńska...

mikrofon
14.05.2020

Jak obecnie wygląda sytuacja finansowa i kadrowa firm? Czy wsparcie oferowane przez rząd w ramach tarczy antykryzysowej jest wystarczające? Jak prowadzić działalność online?

Litery
13.05.2020

„W jaki sposób nazwy powstają, jak wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa, a przede wszystkim – jak dobrze zaprojektowane nazwy przekładają się na sukces firmy, produktu czy usługi?” – pisze Krzysztof Koczorowski...

poczucie satysfakcji
11.05.2020

Najwięcej satysfakcji daje menedżerom CSR poczucie wpływu na biznes w sposób pozytywny społecznie – pisze Izabela Sałamacha...

znak zapytania
07.05.2020

„Biznes coraz bardziej się ugina pod ciężarem zorganizowanej, systematycznej dezinformacji. Ewidentnie rośnie zapotrzebowanie na profesjonalne wsparcie ad hoc w tym zakresie” – pisze Cyprian Maciejewski...

home office
05.05.2020

Eksperci z różnych branż podzielili się swoimi pomysłami i rozwiązaniami, które ułatwiły komunikację wewnętrzną oraz zapewniły bezpieczeństwo...

statek na wodzie
20.04.2020

„Zerwane kontrakty reklamowe, rewidowane założenia planów komunikacyjnych i marketingowych, cięcia budżetów – to sytuacja, z jaką dzisiaj mamy w wielu miejscach do czynienia” – pisze Michał Leksiński...

koronawirus internet
08.04.2020

Po pierwszych dniach czy tygodniach skupionych na radzeniu sobie z kryzysem przyjdzie czas na inne treści. Na jakie jednak postawić, a z jakich zrezygnować?

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin