.

Artykuły

20.03.2017

Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

14.03.2017

W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

13.03.2017

Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

09.03.2017

Post to nie byle co. Powinien odpowiadać na pytanie - czy można go utożsamiać z naszą marką? Jeśli w żaden sposób nie nawiążesz do produktu, Twojej misji, wartości, czegokolwiek?

08.03.2017

O czym w kontekście SEO warto pamiętać, tworząc informację prasową?

06.03.2017

Poznajcie zestawienie najczęstszych błędów popełnianych przez PR-owców w kontaktach z dziennikarzami według Łukasza Majewskiego...

 

SEO Google - zdjęcie główne
02.03.2017

Tradycyjne obowiązki specjalisty ds. public relations,  takie jak np. pisanie komunikatów prasowych, ewoluowały w kierunku tworzenia treści, które muszą być nie tylko ciekawe dla odbiorcy, lecz także zgodne z zasadami SEO...

01.03.2017

Zasięg pozyskany, crème de la crème social mediów, to nagroda za dobre wykorzystanie ich dwóch kluczowych elementów – aspektu płatnego oraz własnego, a więc efektywnego połączenia...

14.02.2017

Dynamiczny wzrost Snapchata pozwala przypuszczać, że jeszcze na długo zostanie on na firmamencie najważniejszych narzędzi komunikacyjnych, dlatego nie można go dłużej bagatelizować...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin