Artykuły

symbol wyjścia z budynku
06.11.2019

Specjaliści od PR-u i HR-u wiedzą, jak ważna dla organizacji jest komunikacja wewnętrzna. Ale czy trzeba też utrzymywać kontakt z tymi, którzy już w firmie nie pracują?

Boris Johnson w 2017 roku
04.11.2019

Niepewność co do terminu i warunków wyjścia Wielkiej Brytanii z UE nie ułatwia życia polskim i międzynarodowym agencjom PR na Wyspach. Jak sobie radzą?

Zespół pracowników
25.09.2019

„Weź przykład z polskich software house’ów!” – radzi Marta Smyrska, PR Consultant & Content Strategist, Smyrska PR...

komunikacja
05.09.2019

Zdaniem ekspertów organizacja używająca do tego mediów społecznościowych musi pamiętać m.in. o prawie pracowników do prywatności oraz dopasowaniu treści do prawdziwej atmosfery panującej w firmie...

podróżnik
02.09.2019

Wykorzystanie go może przynieść wiele dobrego zarówno markom (niezależnie od rozmiaru), jak i podróżnikom...

Maciej Przybylski
30.08.2019

„Nierzadko firma, która zajęta jest działalnością prokonsumencką, zapomina, że musi prowadzić dialog ze swoim otoczeniem” – zwraca uwagę Michał Leksiński, Director for PR z agencji CEC Government Relations...

mężczyzna w garniturze
26.08.2019

Dziennikarze miewają poczucie, że na organizowane przez PR-owców spotkania nie warto przychodzić. Dlaczego tak się dzieje?

Raport PR Product reputation
23.08.2019

Konsumenci są coraz bardziej odporni na promocyjne komunikaty marek. Firmy muszą zatem poszukiwać nowych sposobów, by zaistnieć w świadomości społeczeństwa i przekonać do siebie klientów...

droga mleczna
20.08.2019

Informacja o dokonaniach polskich naukowców zainteresowała największe media na świecie. Polaków już nie tak bardzo. Czy nad Wisłą „good news is no news”?

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin