Artykuły

komunikacja
05.09.2019

Zdaniem ekspertów organizacja używająca do tego mediów społecznościowych musi pamiętać m.in. o prawie pracowników do prywatności oraz dopasowaniu treści do prawdziwej atmosfery panującej w firmie...

podróżnik
02.09.2019

Wykorzystanie go może przynieść wiele dobrego zarówno markom (niezależnie od rozmiaru), jak i podróżnikom...

Maciej Przybylski
30.08.2019

„Nierzadko firma, która zajęta jest działalnością prokonsumencką, zapomina, że musi prowadzić dialog ze swoim otoczeniem” – zwraca uwagę Michał Leksiński, Director for PR z agencji CEC Government Relations...

mężczyzna w garniturze
26.08.2019

Dziennikarze miewają poczucie, że na organizowane przez PR-owców spotkania nie warto przychodzić. Dlaczego tak się dzieje?

Raport PR Product reputation
23.08.2019

Konsumenci są coraz bardziej odporni na promocyjne komunikaty marek. Firmy muszą zatem poszukiwać nowych sposobów, by zaistnieć w świadomości społeczeństwa i przekonać do siebie klientów...

droga mleczna
20.08.2019

Informacja o dokonaniach polskich naukowców zainteresowała największe media na świecie. Polaków już nie tak bardzo. Czy nad Wisłą „good news is no news”?

Raport PR Employer branding
09.08.2019

Pod tym terminem kryją się założenia i działania firmy, które mają na celu stworzenie przyjaznego miejsca pracy i wpływanie na sposób jej funkcjonowania w każdym obszarze...

Złote Spinacze statuetki
08.08.2019

„Złote Spinacze to prawdziwe święto branży public relations” – mówi Magdalena Brzezińska, przewodnicząca Jury konkursu. Jednak jakie korzyści firmy i agencje widzą w udziale w tej branżowej rywalizacji?

Raport PR Komunikacja wewnętrzna
07.08.2019

Tak jak zmieniają się pokolenia pracownicze, tak zmieniają się ich potrzeby oraz sposoby komunikacji. Dlatego też istotne jest dostosowanie ich do warunków pracy i oczekiwań pracowników...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin