Artykuły

Meghan Markle
09.07.2019

Księżną Sussex prasa raz kocha, raz nienawidzi. Ekspertki od wizerunku oceniają, dlaczego tak się dzieje...

Aparat
05.06.2019

Klienci często kojarzą wykorzystanie filmów ze stworzeniem ogólnego materiału o firmie. Można jednak patrzeć na to znacznie szerzej...

e-sport
21.05.2019

Prezydent Polski objął niedawno patronatem narodową drużynę w grę FIFA. Eksperci zastanawiają się, jak może wpłynąć to na wizerunek kraju…

dziewczyna robiąca zdjęcie telefonem
16.05.2019

Eksperci od komunikacji internetowej wytykają kilka problemów tej platformy. Radzą też jednak, dla jakich marek może być ona odpowiednia...

bloger farmacja
25.04.2019

Influencer marketing to już od dawna żadna nowość, jednak sektor farmaceutyczny na współpracę z influencerami nie decyduje się tak często. Jak branża może zatem ich wykorzystać w swoich działaniach?

czlowiek przed komputerem
24.04.2019

W sporze przedsiębiorców – być wszechstronnym czy wyspecjalizowanym – stają po tej drugiej stronie. Jak patrzą na swoją specjalizację? Co im ona daje? W czym przeszkadza? Jak sobie z tym radzą?

stół i fotele
04.04.2019

Choć wiele mówi się o tym, że eksperci od komunikacji powinni być blisko centrum decyzyjnego, nie zawsze wiadomo, jak się do niego zbliżyć...

Planowanie
26.03.2019

„Wbrew temu, co mogłoby się wydawać, praca w agencji PR specjalizującej się w obsłudze klientów z branży IT nie jest stworzona wyłącznie dla stereotypowych komputerowych geeków” – pisze Artur Szeremeta z Sarota PR...

znak stop na tle krajobrazu
11.03.2019

„Jak ze wszystkim w życiu, najważniejszy jest umiar, który pozwoli wyciągnąć z naszych działań maksimum korzyści bez narażania się na złą prasę czy potencjalny kryzys”...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin