.

Artykuły

17.01.2017

Treść musi dostarczać rzetelną, sprawdzoną wiedzę. Warto zatem trochę czasu poświęcić na sprawdzenie danych i faktów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz być pewien, że internauci zrobią to za Ciebie. Ale to raczej nie przysporzy Ci ich przychylności...

16.01.2017

Przykładów wykorzystania marketingowego San Escobaru znajdziemy w sieci bardzo wiele. Warto jednak zwrócić uwagę na to, jak na tym przykładzie działa mechanizm prawdziwego real time marketingu...

09.01.2017

Coraz ważniejsze będą marki osobiste, a nie tylko marki firmowe (...). Ludzie chcą żywych, normalnych ludzi i ich normalnej komunikacji. Możesz skorzystać z tego trendu także na Facebooku. Z korzyścią dla Twojej marki...

05.01.2017

Choć we wszystkich materiałach dotyczących marki pracodawcy jak mantrę powtarza się zdanie „zacznij od środka”, trzeba powiedzieć, że znacząca część działań była nastawiona na pozyskiwanie kandydatów, a nie angażowanie własnych pracowników - Anna Mikulska, MJCC o wyzwaniach w dziedzinie EB...

01.01.2017

Nie tylko my możemy być źródłem wartościowych treści powstałych w ramach naszych działań content marketingowych. Może nam je zapewnić także współpraca z liderami opinii...

 

13.12.2016

Ktoś kiedyś powiedział, że wygrany przetarg rozpoczyna proces utraty klienta. Trudno się z tym nie zgodzić, kiedy po okresie wzajemnego zauroczenia i „chemii”, wchodzimy w tryb codziennej współpracy...

07.12.2016

Warto jednak korzystać ze sprawdzonych sposobów, kiedy zauważysz spadek zaangażowania fanów na swoim fanpage'u...

02.12.2016

W mediach społecznościowych nie ma miejsca na sztuczność. Należy o tym pamiętać, kreując content na potrzeby profili. Internet jest bezwzględny, a każdą nieprawdziwą informację niezwykle łatwo obnażyć, na czym ucierpi reputacja organizacji...

01.12.2016

Strony tego typu przyciągają wielu reklamodawców. Warto zauważyć, że przez lata istnienia przeszły niejedną zmianę spowodowaną nie tylko dojrzewaniem dziecka…

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin