Artykuły

Szkic
03.01.2019

Krzysztof Koczorowski analizuje sześć ubiegłorocznych rebrandingów: trzy z nich to zmiany pozytywne, kolejne trzy „prowokują natomiast do zadania pytania »dlaczego?«”...

trzy mówiące osoby
10.12.2018

Marek Sieczkowski pisze o przepływie informacji w organizacji i analizuje przykład niedawnego kryzysu w PLL LOT...

dwie osoby negocjujące umowę
06.12.2018

Czy w kontrakcie wpisywać konsekwencje niewywiązania się z obowiązków? Co z wymogami oznaczeń materiałów sponsorowanych? Pracować „na akceptach” czy dać kredyt zaufania?

burza
04.12.2018

„Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nigdy nie popełnił błędu…” – mówi Przemysław Przybylski z Credit Agricole...

Ankieta
29.11.2018

O tym, co zrobić, by z otrzymanych danych móc wyciągnąć więcej wniosków niż ogólny poziom zadowolenia klientów, pisze Anna Knowska, dyrektor zarządzająca Komunikacji Plus...

Nowe technologie
26.11.2018

„Przed branżą PR stoi ogromne wyzwanie: jak tłumaczyć język hi-tech na bardziej ludzki” – pisze Ewelina Berczyńska z Come Creations Group...

LinkedIn
21.11.2018

„Wielu użytkowników marginalizuje LinkedIna i traktuje go tylko jako miejsce do zamieszczania swojego wirtualnego CV. Tymczasem profil osobowy w tym serwisie może być czymś znacznie ciekawszym!” – pisze Dagmara Pakulska...

spotkanie
13.11.2018

„Mimo powszechnych deklaracji i chęci stosowania wideo, nadal większość firm tego nie robi” – pisze Robert Tarnowski...

dwie osoby siedzące przy stoliku podczas spotkania biznesowego
09.11.2018

„Działasz etycznie i odpowiedzialnie? Powiedz o tym ludziom!” – zachęca Aleksandra Lisowska...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin