Artykuły

bloger farmacja
25.04.2019

Influencer marketing to już od dawna żadna nowość, jednak sektor farmaceutyczny na współpracę z influencerami nie decyduje się tak często. Jak branża może zatem ich wykorzystać w swoich działaniach?

czlowiek przed komputerem
24.04.2019

W sporze przedsiębiorców – być wszechstronnym czy wyspecjalizowanym – stają po tej drugiej stronie. Jak patrzą na swoją specjalizację? Co im ona daje? W czym przeszkadza? Jak sobie z tym radzą?

stół i fotele
04.04.2019

Choć wiele mówi się o tym, że eksperci od komunikacji powinni być blisko centrum decyzyjnego, nie zawsze wiadomo, jak się do niego zbliżyć...

Planowanie
26.03.2019

„Wbrew temu, co mogłoby się wydawać, praca w agencji PR specjalizującej się w obsłudze klientów z branży IT nie jest stworzona wyłącznie dla stereotypowych komputerowych geeków” – pisze Artur Szeremeta z Sarota PR...

znak stop na tle krajobrazu
11.03.2019

„Jak ze wszystkim w życiu, najważniejszy jest umiar, który pozwoli wyciągnąć z naszych działań maksimum korzyści bez narażania się na złą prasę czy potencjalny kryzys”...

Kobieta i mężczyzna
08.03.2019

Marki coraz częściej sięgają do femvertisingu oraz menvertisingu, wspierając tym samym obie płcie w wychodzeniu z przypisywanych im od dawna ról...

Spotkanie z klientem
26.02.2019

Na co należy szczególnie uważać? Jakie wpadki przytrafiają się PR-owcom podczas spotkań z klientami? O tym w kolejnej części cyklu...

komputer wiosna
05.02.2019

Stowarzyszenie Wiosna czy partia Wiosna? Jak skonfigurować monitoring internetu, żeby w przypadku wyrażeń wieloznacznych lub potocznych otrzymać rzetelne wyniki bez spamu i materiałów nie na temat?

Leki i suplementy diety
28.01.2019

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin