.

....

Artykuły

11.12.2017

Wbrew pozorom nie będzie to tekst o działaniach PR na rzecz hakerów. Problem połączenia świata komunikacji z cyberprzestępcami jest o wiele bardziej złożony. I groźniejszy...

06.12.2017

Skąd ten książkowy boom i moda na pisanie? Po co to robić, skoro według badań prawie nikt nie czyta?...

PR-owcy, praca
23.11.2017

W polskiej branży public relations są osoby, które realizują się jednocześnie na innych polach zawodowych…

Mikroinfluencerzy, mikroinfluencer
24.10.2017

Marki wydają średnio 28 tysięcy złotych na kampanię z influencerem. Czy mniejsi, początkujący twórcy to lepszy (i tańszy) wybór?

16.10.2017

Przemysław Wojak z Q&A Communications pisze o markach, które oparły swoje działania na wiarygodności...

Bell Pottinger
10.10.2017

Agencja, która jeszcze kilka tygodni temu była hegemonem branży, po prostu się rozleciała. Jakim cudem w tak krótkim czasie stało się tak wiele? Skąd tyle zamieszania wokół akurat tej sprawy, która tak naprawdę jest jedną z wielu?

26.09.2017

Marki luksusowe coraz częściej sięgają w komunikacji po influencerów. Jak poprowadzić te działania tak, by przyniosły oczekiwane efekty i czy w Polsce łatwo znaleźć osoby pasujące do ekskluzywnego brandu?

20.09.2017

Ten artykuł nie jest gotową formułą, która sprawi, że wygrasz we wszystkich konkurach branżowych. Nie podpowie Ci też, jak przygotować idealne zgłoszenie. Pokaże Ci natomiast, jak zwiększyć swoje szanse...

30.08.2017

O scenografii eventu na światowym poziomie pisze Agnieszka Ciesielska, ekspertka Akademii PRoto.
EVENT MANAGEMENT. SZKOLENIE 7 WRZEŚNIA

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin