Artykuły

spotkanie
13.11.2018

„Mimo powszechnych deklaracji i chęci stosowania wideo, nadal większość firm tego nie robi” – pisze Robert Tarnowski...

dwie osoby siedzące przy stoliku podczas spotkania biznesowego
09.11.2018

„Działasz etycznie i odpowiedzialnie? Powiedz o tym ludziom!” – zachęca Aleksandra Lisowska...

zwycięstwo
08.11.2018

Eksperci ds. marketingu sportowego podpowiadają, jak powinna wyglądać współpraca między firmą a sportowcem...

Fałszywi followersi
07.11.2018

Choć to nieprawda, że każdy influencer ma coś za uszami, to warto zachować ostrożność i wyczulić się na złe praktyki w branży. Eksperci wskazują, na które...

Zdrowa żywność
25.10.2018

Przed dzisiejszym konsumentem niczego nie da się ukryć. Wybroni się tylko ten produkt, który potrafi sprostać deklaracjom producenta...

Społeczność
19.10.2018

O tym, jak budować zaangażowaną społeczność, pisze Anita Kijanka...

Codzienność PR-owca
15.10.2018

Zapytaliśmy ekspertów m.in. o to, które obszary PR-u zmieniają się najszybciej i jakim branżom poza komunikacyjną powinni przyglądać się PR-owcy...

Social media
12.10.2018

„Czas na omówienie etapu, który ze względu na zmieniające się ostatnio polityki portali społecznościowych w zakresie ucinania organicznych zasięgów, staje się coraz trudniejszy” – pisze Diana Drobniak...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin