.

Artykuły

26.06.2017

Każda z zebranych przez nas porad to odrębny temat rzeka. Żeby ułatwić sobie przygotowanie projektu EB, możesz w oparciu o nie stworzyć checklistę, która pozwoli Ci zapanować nad tematem...

22.06.2017

Wydaje się, że pracując w branży komunikacyjnej, trudno jest postawić sobie wyraźną granicę między życiem prywatnym i zawodowym. A jak to wygląda w praktyce? Jak znaleźć złoty środek?

21.06.2017

Istota wpływu marki (i marki osobistej) na target jest policzalna. Ośrodki monitorujące sieć mają dostęp do mnóstwa danych i są w stanie określić, kto w danym sezonie rozbija bank, a kto na tyle zaniedbał komunikację, że stracił...

21.06.2017

Uchodzi za kreatywną, prostą i efektywną metodę generowania pomysłów na praktycznie każdy temat i w krótkim czasie. Dlaczego nie zastosować jej także jako metody pisania krótkich tekstów?

20.06.2017

Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

16.06.2017

Informacja czy metafora? Apel czy gra słów? Styl nagłówków zależy od funkcji, jakie ma pełnić tekst, i naszej intencji...

15.06.2017

Coś z niczego? Czemu nie...

10 błędów event Agnieszka Ciesielska
13.06.2017

Myślałam, że spalę się ze wstydu. Oczywiście Ja-Organizator byłam wszystkiemu winna...

12.06.2017

Na początku XXI wieku do dystrybucji własnych treści firmy zaczęły używać blogów - np. blog Microsoftu powstał w 2004 r. W 2008 r. założono forum American Express, a także uruchomiono stronę P&G BeingGirl.com adresowaną do nastoletnich dziewcząt...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin