.

....

Volvo
03.11.2017

Marka samochodu, w Polsce, po raz pierwszy zdecydowała się na event w stylu miejskim...

16.10.2017

Łącznie w wyniku działań partnerskich programu oraz pikników w Polsce przybyło 1 024 910 drzew. Udało się odnowić także 150 km szlaków turystycznych w Beskidach...

kompania piwowarska case study
13.10.2017

„Wśród społeczeństwa krąży wiele mitów na temat konsumpcji alkoholu. Postanowiliśmy to zmienić i pokazać odpowiedzialne zachowania”...

22.08.2017

Przed wyborem sześciu miast, w których Tesco zorganizowało wydarzenie, firma sprawdziła, które miejsca mają najmniejszy dostęp do rozrywki latem. Case kampanii nagrodzonej w tegorocznej edycji Stevie Awards...

Godzina jazdy na wózku case study
24.07.2017

Według najnowszego raportu Komendy Głównej Policji, w 2016 roku młodzi kierowcy byli sprawcami ponad 5800 wypadków...

19.07.2017

Blisko trzy miliony zł zebrane w 35 akcjach crowdfundingowych czy ponad 25 tys. kibiców zachęconych do udziału w klubowych akcjach - tak wygląda dorobek pierwszej polskiej platformy poświęconej crowdfundingowi sportowemu...

ESPORT NOW 2017
13.06.2017

Celem kampanii komunikacyjnej było zwiększenie świadomości marki ESPORT NOW wśród fanów e-sportu oraz zachęcenie jak największej grupy osób do uczestniczenia w imprezie...

22.05.2017

Jej celem było zwrócenie uwagi na ograniczenia towarzyszące na co dzień dzieciom z AZS...

21.04.2017

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” to jedno z działań firmy, które poza generowaniem zysków biznesowych, ma przynosić korzyści społeczeństwu i społecznościom lokalnym...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin