.

ESPORT NOW 2017
13.06.2017

Celem kampanii komunikacyjnej było zwiększenie świadomości marki ESPORT NOW wśród fanów e-sportu oraz zachęcenie jak największej grupy osób do uczestniczenia w imprezie...

22.05.2017

Jej celem było zwrócenie uwagi na ograniczenia towarzyszące na co dzień dzieciom z AZS...

21.04.2017

Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” to jedno z działań firmy, które poza generowaniem zysków biznesowych, ma przynosić korzyści społeczeństwu i społecznościom lokalnym...

31.03.2017

Celem akcji było zaistnienie polskiego start-upu w świadomości konsumentów ze Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii...

10.03.2017

Kampania była zaproszeniem skierowanym do międzynarodowej społeczności fryzjerów współpracujących z Davines do opowiedzenia o podejmowanych przez nich działaniach non profit na rzecz otoczenia...

05.01.2017

Producent AGD, jako marka luksusowa, przeznaczona dla określonej grupy odbiorców, może być przez wielu jej potencjalnych nabywców na rynku polskim z założenia uznawana za markę „poza zasięgiem”...

21.10.2016

Misją działań było wzmocnienie wizerunku hotelu jako miejsca prorodzinnego przy równoczesnym stworzeniu nowego produktu turystycznego dla klienta z sektora MICE oraz skojarzenia hotelu ze środowiskami sportowymi...

14.10.2016

Akcja promocyjna jest mocno osadzona w kulturze social, a niejednoznaczne hasło wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mieszkańców Poznania i regionu...

04.10.2016

Jak zrealizować wysyłkę dla blogerów, by nie zniechęcić ich do firmy, a wywołać zainteresowanie? Najważniejszy jest pomysł! Przekonała się o tym marka Lusette...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin