27.06.2023
Przez 107 dni projekt odwiedził 16 polskich miast...
24.04.2023
Fundament kampanii stanowiły wyniki badań oraz założenia filozofii kaizen i lean manufacturing...
06.02.2023
Netto, przejmując aktywa Tesco oraz pracowników i klientów, musiało skoordynować komunikację wobec różnych grup...
21.01.2022
Głównym celem kampanii było zwiększenie świadomości odbiorców w obszarze opakowań zwrotnych...
22.10.2021
Wystawa obrazów Michała Torzeckiego ma na celu pomoc psom ze schronisk...
15.10.2021
Do akcji zaproszono Maję Popielarską, dziennikarkę prowadzącą programy o ogrodach...
08.10.2021
Na koncie Multikina obserwatorzy znajdują dużo rozrywkowego contentu i widzą kino po godzinach pracy...
27.08.2021
Działania skierowane były do kilku grup docelowych, m.in. lokalnej społeczności czy miłośników alkoholi rzemieślniczych...