ING Kampania
22.02.2019

„Obie marki zachęcały młodych twórców do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału oraz rozwijania pasji, korzystając z porad i wskazówek najlepszych”...

Ptaszkowe Love
15.02.2019

Celem akcji była odbudowa populacji miejskich ptaków oraz społeczne uwrażliwienie na problemy zwierząt mieszkających na zurbanizowanych obszarach...

Koleje Dolnośląskie
08.02.2019

Efektem przeprowadzonej kampanii było m.in. zwiększenie liczby pasażerów w 2017 roku o 28 proc. w porównaniu do roku poprzedniego...

Niezniszczalna tęcza
01.02.2019

Projekt został zrealizowany dla marki Ben & Jerry’s, która w ramach swojej misji społecznej wykorzystuje symbol tęczy w komunikacji...

Fabryka Swetrów Świątecznych
25.01.2019

Zaproszeni goście podczas wydarzenia mogli m.in. wykonać własny świąteczny sweter...

Nieskończenie Niepodległa
18.01.2019

W 2018 roku na temat projektu Nieskończenie Niepodległa pojawiło się w mediach 1001 publikacji o dotarciu szacowanym na ponad 145,5 mln – wynika z danych IMM...

Electric Explorer African Challenge 2018
11.01.2019

Celem kampanii było odczarowanie obrazu samochodów elektrycznych jako niepraktycznych pojazdów o typowo miejskim charakterze...

All in My Hands
04.01.2019

Celami kampanii marki kosmetycznej stały się wsparcie kobiet na ich drodze kariery, pomoc w realizacji pasji oraz zapewnienie dostępu do edukacji...

Kongres 590
21.12.2018

W wydarzeniu wzięło udział sześć tysięcy uczestników oraz najważniejsi przedstawiciele władz i biznesu...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin