.

Tefal Home&Cook z akcją „Kawa dla szpitala”

dodano: 
17.04.2020

Rodzaj:

case'y firm

Firma:

Tefal Home&Cook, Nieagencja

Sieć sklepów Tefal HOME&COOK (Groupe SEB) zrealizowała akcję wsparcia szpitali w całym kraju. Personel otrzymał między innymi ekspresy do kawy marki Krups, a wszystko zaczęło się od pewnego posta na Facebooku.

Kilka dni temu na Facebooku pojawił się post jednego z pracowników szpitala w Bydgoszczy. Zgłaszał on, że zepsuł im się ekspres do kawy. Natychmiast zauważyli to pracownicy lokalnego Tefal HOME&COOK, którzy obecnie przenieśli się ze swoimi działaniami do sieci. Zgłosili sprawę do centrali marki i tak narodziła się akcja „Kawa dla szpitala”.

Następnego dnia po apelu na Facebooku pracownicy firmy z Bydgoszczy dostarczyli do szpitala nowy ekspres. „Cieszyliśmy się, że mogliśmy pomóc jednemu szpitalowi, ale wiedzieliśmy, że możemy zrobić znacznie więcej” – mówi Marta Sidor, Marketing Manager Tefal HOME&COOK.

Do 31 szpitali w całym kraju trafiły ekspresy do kawy, ale również odkurzacze, czajniki i inne sprzęty, które ułatwią pracę personelu medycznego i lekarzy. „Dzięki pomocy sklepu Tefal HOME&COOK możemy działać napędzani kofeiną” – napisali w podziękowaniu pracownicy szpitala w Bydgoszczy. Personel z innych szpitali również opublikował w sieci wiele podziękowań, zarówno tekstowych, jak i w formie zdjęć.

„Ta akcja to włączenie się w walkę z koronawirusem, w którą angażuje się coraz więcej marek. Szczególnie ciekawe jest to, że udało się nam zareagować na konkretną potrzebę zasygnalizowaną w sieci przez pracowników ochrony zdrowia. To pokazuje, że naprawdę warto prowadzić realny dialog, a nie komunikację, gdzie mamy nadawcę i odbiorcę przekazów” – mówi Agnieszka Stecko z Nieagencji.

Tefal Home&Cook w ostatnim czasie przechodzi intensywną transformację cyfrową. Sprzedaż i działania marki przeniosły się do sieci: do sklepu online oraz sklepów lokalnych na OLX, na Facebooka, YouTube’a. W ostatnich dniach uruchomiono kanał YouTube Tefal HOME&COOK, gdzie już trafiły m.in. przepisy na dania, które można zrobić w domu podczas kwarantanny. W najbliższym czasie na tym kanale oraz na Facebooku marki pojawią się kolejne materiały tworzone także przez influencerów. W okresie Świąt część przychodów ze sprzedaży online została przekazana na potrzeby szpitali walczących z koronawirusem m.in. na zakup środków ochrony osobistej dla personelu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin