Cykle

Content marketing

Na czym dokładnie zależy brandom? Jak to się ma do oferty agencji? Jak wydawnictwa pracują nad zamówionymi materiałami? Czy mają jedną receptę na dobrą publikację?

Jedną z podstaw sprawnej i szeroko prowadzonej komunikacji marki są własne media. Jak wygląda praca nad takim nośnikiem treści od kuchni? I co konkretnie zyskują firmy, które stawiają na to narzędzie promocyjne?

Do zadań Content Managera należy nie tylko przygotowanie treści czy też nadzór nad ich powstawaniem, lecz także zadbanie o to, by trafiły do odbiorców. Jaki kanał dystrybucji wybrać? Jak wygląda droga tekstu od pomysłu do publikacji?

W dobie mediów społecznościowych runął już mur dzielący dziennikarstwo od świata reklamy i marketingu. Jak w zawodzie Content Managera może odnależć się były przedstawiciel mediów?

Content Manager odpowiada za zarządzanie treściami. Ale co właściwie kryje się pod tym dość ogólnym stwierdzeniem?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin