Cykle

Influencer marketing od kuchni

Choć to nieprawda, że każdy influencer ma coś za uszami, to warto zachować ostrożność i wyczulić się na złe praktyki w branży. Eksperci wskazują, na które...

„Influencer ma swój cennik, stawki i tak dalej. My kierujemy się zasadą – co z tego będą mieli członkowie naszej lokalnej społeczności?”...

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk (zpopk.pl) o pomysłach na współpracę blogosfery z markami i instytucjami, tabu pieniądza w środowisku influencerów kulturalnych oraz różnicach między blogerami a dziennikarzami...

Ile osób potrzeba, by internetowy lider opinii mógł być tym, kim jest?

Adam Semik, CEO i współzałożyciel Gamellona, opowiada o szczegółach niedawno ogłoszonej strategicznej współpracy z LifeTube’em oraz stosunkach z TVN-em...

Alicja Wysocka-Świtała w wywiadzie o pułapce autokreacji internetowych twórców, oczyszczających sumienie dyskusjach w sieci i o tym, czy influencerzy powinni wchodzić do świata celebrytów...

Marki wydają średnio 28 tysięcy złotych na kampanię z influencerem. Czy mniejsi, początkujący twórcy to lepszy (i tańszy) wybór?

Gdy najlepiej zarabiający na świecie youtuber rzuca antysemickim żartem w internecie, piszą o tym nawet poważne, mainstreamowe media. Influencerzy gamingowi to potęga – ciekawe, czy pamiętają, że wszyscy na nich patrzą...

Twórca i prezes nowej sieci partnerskiej o tym, czym ma ona różnić się od innych, jak „inkubuje” młodych youtuberów i o planach stworzenia własnej, linearnej telewizji bazującej na treściach nowej generacji...

Twórca Halo Ziemia („bloga umiarkowanie społecznego”) i laureat Nagrody Newsweeka im. Teresy Torańskiej o współczesnych mediach, blogosferze i jej współpracy z organizacjami pozarządowymi...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin