Cykle

Influencer marketing od kuchni

Eksperci od komunikacji internetowej wytykają tej platformie kilka problemów. Wskazują też jednak, dla jakich marek mimo wszystko wydaje się ona odpowiednia...

Igor Leśniewski (Ajgor Ignacy) opowiada o poziomie polskiego YouTube'a, po co zaczął zbiórkę na Patronite i dlaczego tworzy konglomerat HappyEnt m.in. z Martinem Stankiewiczem i Maciejem Dąbrowskim...

Czy w influencer marketingu istnieje droga na skróty? Jaki jest idealny sposób na znalezienie twórcy, który pasuje do marki? Dlaczego warto czasem odmówić współpracy z influencerem? Odpowiadają założyciele agencji Dobry Wpływ…

Choć to nieprawda, że każdy influencer ma coś za uszami, to warto zachować ostrożność i wyczulić się na złe praktyki w branży. Eksperci wskazują, na które...

„Influencer ma swój cennik, stawki i tak dalej. My kierujemy się zasadą – co z tego będą mieli członkowie naszej lokalnej społeczności?”...

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk (zpopk.pl) o pomysłach na współpracę blogosfery z markami i instytucjami, tabu pieniądza w środowisku influencerów kulturalnych oraz różnicach między blogerami a dziennikarzami...

Ile osób potrzeba, by internetowy lider opinii mógł być tym, kim jest?

Adam Semik, CEO i współzałożyciel Gamellona, opowiada o szczegółach niedawno ogłoszonej strategicznej współpracy z LifeTube’em oraz stosunkach z TVN-em...

Alicja Wysocka-Świtała w wywiadzie o pułapce autokreacji internetowych twórców, oczyszczających sumienie dyskusjach w sieci i o tym, czy influencerzy powinni wchodzić do świata celebrytów...

Marki wydają średnio 28 tysięcy złotych na kampanię z influencerem. Czy mniejsi, początkujący twórcy to lepszy (i tańszy) wybór?

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin