środa, 13 sierpnia, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Od „Halo tu Polsat” po TikToka. Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle”

Prezenterka osiągnęła wynik ponad 247,8 mln zł wartości ekspozycji (AVE) oraz zasięg 775,2 mln...

„Nie trzeba być oblepionym logotypami” – o efektywnym sponsoringu

W rozmowie z Michałem Leksińskim, podróżnikiem i wspinaczem oraz ekspertem z branży komunikacyjnej...

Czym jest medialność marki i jaki ma wpływ na sprzedaż?

Zbudowanie silnego i odpornego na kryzysy wizerunku jest możliwe tylko wtedy, gdy w planowaniu komunikacji marketingowej wykorzystamy mix medialny...

Facebook jako pole bitwy o klienta dla polskiej branży ubezpieczeniowej

Najlepsze wyniki pod względem tworzenia angażujących treści osiągnęło PZU...

Quebonafide z 3,5 razy większym zasięgiem niż wszystkie koncerty zagranicznych gwiazd na PGE Narodowym w 2025 roku

Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów przeanalizowali medialny zasięg...

Najbardziej opiniotwórczym medium czerwca został Onet

Redakcja dotarła do informacji o zamiarze zwrócenia się przez Donalda Tuska do Sejmu z wnioskiem o wotum zaufania wobec jego rządu...

Globalna wizja przyszłości PR i komunikacji – podsumowanie IPREX AGC25

Podczas konferencji w Miami eksperci rozmawiali m.in. o nowych kierunkach rozwoju komunikacji w kontekście...

Czy rzeczywiście „świat oszalał na punkcie Labubu”? Sprawdzamy

Z analizy wynika, że temat zyskał ponad 3 mld zasięgu...

„O tym się mówi”: publikacja Piotra Krysiaka z Goniec.pl najbardziej zasięgowa w czerwcu

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazł się tekst Piotra Krysiaka opublikowany przez portal Goniec.pl...

Polak, który pokonał AI. Psyho podbił zagraniczne media

W ciągu niecałego tygodnia w zagranicznych portalach temat wygenerował zasięg na poziomie 20 mln kontaktów z przekazem – podaje IMM...

„No i wylądował!”. Sławosz Uznański-Wiśniewski ulubieńcem mediów i internautów

Jego udział w misji Ax-4 wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów odnotowali potencjalnych kontaktów z przekazem na ten temat...

Piosenkarki dominują wśród najcenniejszych marek kobiecych. Roxie Węgiel, Doda i Maryla Rodowicz na podium

Liczbowo piosenkarki wyprzedzają zarówno sportsmenki, jak i aktorki – wynika z zestawienia IMM i „Forbes Women”...

Cyfrowy detoks podczas wakacji normą dla współczesnego społeczeństwa? Badanie OBTK

Z badania wynika, że na ograniczenie aktywności online podczas wakacji w największym stopniu decydują się osoby z regionu północno-zachodniego...