Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Wydarzenia PRoto
Kongres Wiedzy 2025
Kongres wiedzy 2024
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
środa, 13 sierpnia, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Wydarzenia PRoto
Kongres Wiedzy 2025
Kongres wiedzy 2024
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Publikacje
Wszyscy gramy na kulturę
Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej
Pokolenie Z nie przepada za pracą zdalną?
Reklama
„Kary” za macierzyństwo, telefony podczas urlopu – Pracuj.pl z nowym badaniem
07/08/2025
Grupa Pracuj opublikowała wyniki...
Od „Halo tu Polsat” po TikToka. Katarzyna Cichopek najcenniejszą kobiecą marką osobistą w kategorii „Media, kultura, lifestyle”
06/08/2025
Prezenterka osiągnęła wynik ponad 247,8 mln zł wartości ekspozycji (AVE) oraz zasięg 775,2 mln...
„Nie trzeba być oblepionym logotypami” – o efektywnym sponsoringu
05/08/2025
W rozmowie z Michałem Leksińskim, podróżnikiem i wspinaczem oraz ekspertem z branży komunikacyjnej...
Czym jest medialność marki i jaki ma wpływ na sprzedaż?
05/08/2025
Zbudowanie silnego i odpornego na kryzysy wizerunku jest możliwe tylko wtedy, gdy w planowaniu komunikacji marketingowej wykorzystamy mix medialny...
Facebook jako pole bitwy o klienta dla polskiej branży ubezpieczeniowej
01/08/2025
Najlepsze wyniki pod względem tworzenia angażujących treści osiągnęło PZU...
Większość pracodawców uważa, że podanie kwoty wynagrodzenia w ogłoszeniu zwiększa efektywność rekrutacji
31/07/2025
Do 7 czerwca 2026 roku pracodawcy muszą...
Quebonafide z 3,5 razy większym zasięgiem niż wszystkie koncerty zagranicznych gwiazd na PGE Narodowym w 2025 roku
30/07/2025
Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów przeanalizowali medialny zasięg...
Najbardziej opiniotwórczym medium czerwca został Onet
29/07/2025
Redakcja dotarła do informacji o zamiarze zwrócenia się przez Donalda Tuska do Sejmu z wnioskiem o wotum zaufania wobec jego rządu...
Globalna wizja przyszłości PR i komunikacji – podsumowanie IPREX AGC25
28/07/2025
Podczas konferencji w Miami eksperci rozmawiali m.in. o nowych kierunkach rozwoju komunikacji w kontekście...
Czy rzeczywiście „świat oszalał na punkcie Labubu”? Sprawdzamy
25/07/2025
Z analizy wynika, że temat zyskał ponad 3 mld zasięgu...
„O tym się mówi”: publikacja Piotra Krysiaka z Goniec.pl najbardziej zasięgowa w czerwcu
25/07/2025
Na pierwszym miejscu zestawienia znalazł się tekst Piotra Krysiaka opublikowany przez portal Goniec.pl...
Polak, który pokonał AI. Psyho podbił zagraniczne media
24/07/2025
W ciągu niecałego tygodnia w zagranicznych portalach temat wygenerował zasięg na poziomie 20 mln kontaktów z przekazem – podaje IMM...
„No i wylądował!”. Sławosz Uznański-Wiśniewski ulubieńcem mediów i internautów
18/07/2025
Jego udział w misji Ax-4 wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów odnotowali potencjalnych kontaktów z przekazem na ten temat...
Piosenkarki dominują wśród najcenniejszych marek kobiecych. Roxie Węgiel, Doda i Maryla Rodowicz na podium
15/07/2025
Liczbowo piosenkarki wyprzedzają zarówno sportsmenki, jak i aktorki – wynika z zestawienia IMM i „Forbes Women”...
Cyfrowy detoks podczas wakacji normą dla współczesnego społeczeństwa? Badanie OBTK
14/07/2025
Z badania wynika, że na ograniczenie aktywności online podczas wakacji w największym stopniu decydują się osoby z regionu północno-zachodniego...
Makaron z truskawkami podbił Wimbledon. Iga Świątek z niemal 25 mln zasięgiem w zagranicznych mediach
11/07/2025
Jak policzyli analitycy IMM...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności