Cykle

Podsumowania 2018 roku i prognozy na 2019

Wzrośnie znaczenie analityki oraz personalizacji. Istotny będzie też rozwój automatyzacji i technologii takich jak AR czy VR – sądzą eksperci...

Wykorzystywanie nowych technologii, działania oparte o konkretne dane czy poszukiwanie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy – m.in. o tym mówią ekspertki...

Specjalistki od budowania marki osobistej zaznaczają, że personal branding będzie się rozwijać, jeśli osoby zajmujące się nim zaczną przywiązywać większą wagę do przekazywania wartości niż do zdobywania popularności...

Zmienia się zakres działań wykonywanych przez PR-owców, bo zmienia się rynek mediów. Wciąż jednak podstawą ich pracy będzie tworzenie wartościowych treści...

Marki luksusowe będą musiały dostosować się do wymagań młodszych odbiorców. We współpracy z influencerami będą zwracać większą uwagę na autentyczność ambasadorów...

Czy politycy będą mówić językiem swoich odbiorców? Jak efektywny będzie polityczny rebranding Zjednoczonej Prawicy? Czy politycy wykorzystają social media lepiej niż w kampanii samorządowej?

Eksperci zwracają uwagę przede wszystkim na dalszy rozwój treści wideo i formatów takich jak Stories...

Skoro pierwszy zachwyt influencer marketingiem minął, nadszedł czas na profesjonalizację branży i mocniejszą weryfikację wartości internetowych twórców – oceniają eksperci z Monday, Big Picture i LifeTube'a...

Eksperci oceniają, że w tym roku przy realizacji projektów społecznych coraz częściej będzie dochodziło do współpracy pomiędzy biznesem, instytucjami rządowymi, trzecim sektorem i mediami...

Eksperci oceniają, że firmy w działaniach CSR-owych postawią m.in. na projekty dotyczące potrzeb środowiskowych czy te związane z odpowiedzialnym przywództwem...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin