Cykle

Podsumowania 2020 roku i prognozy na 2021

Eksperci wskazują najważniejsze trendy i tematy, na jakie powinny zwrócić uwagę marki...

Eksperci wskazują m.in. na trudną sytuację gospodarczą, teorie spiskowe i dezinformację...

Wyzwaniem będą zmieniające się potrzeby konsumentów, a także prowadzenie komunikacji głównie online. Zmiany dosięgną też media relations...

Jakie trendy będzie można zaobserwować? Ile czasu będzie potrzebować branża, aby odbudować się po kryzysie wywołanym pandemią?

W dobie spotkań online i pracy zdalnej wyzwaniem będzie dbanie o relacje. Pandemia wymusiła profesjonalizację branży public relations i proces ten będzie trwać dalej...

Nadal dominować będzie komunikacja online i praca zdalna, PR-owcy wciąż będą pracować w warunkach niepewności...

Rosnąca sprzedaż w serwisach społecznościowych, podkreślanie zaangażowania marek w sprawy społeczne czy rozwój TikToka i Stories – między innymi tego możemy się spodziewać...

Na co zwrócić uwagę, prowadząc komunikację w mediach społecznościowych? Czy utrzymają się tendencje zapoczątkowane przez pandemię?

Wciąż obecny będzie temat pandemii, ale pojawią się też kwestie środowiska czy równości...

Eksperci wskazują m.in. na wagę komunikacji rządu i siłę młodych wyborców...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin