Budowa i skuteczna ochrona wizerunku marki to coraz większe wyzwanie w obliczu globalnej, błyskawicznie rozprzestrzeniającej się dezinformacji i fake newsów. O tym, jak zrobić to etycznie i długotrwale, opowiedzieli eksperci podczas II Kongresu Wiedzy PRoto...
Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że tego rodzaju publikacje osiągnęły 66,4 mln kontaktów z przekazem. Oznacza to, że badanym okresie statystyczny odbiorca powyżej 15 roku życia mógł spotkać się z antyukraińskimi treściami średnio 2 razy...
Pierwsza kampania EPWiK pt. „Mam powody do picia elbląskiej wody” przekonywała mieszkańców do picia kranówki, uwzględniając ekonomiczne, środowiskowe i zdrowotne aspekty...
Tysiące komentarzy, deklaracje wsparcia finansowego, spontaniczne zbiórki i wezwania do interwencji państwa – jak wynika z analizy IMM, internauci masowo stają w obronie Olgi Malinkiewicz po wywiadzie w Kanale Zero...
Brandy zajmujące najwyższe pozycje to te, które konsekwentnie monitorują działania komunikacyjne, dbają o jakość przekazu w mediach klasycznych i społecznościowych oraz regularnie porównują swoje wyniki z konkurencją w branży...
Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...
Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...
Według Jacka Kotarbińskiego marki przegrywają m.in. wtedy, gdy komunikują wyłącznie na swój temat. Odbiorcy szybko tracą zainteresowanie treściami, które są jedynie autopromocją...
Przypadek dziennikarki Karoliny Opolskiej, w którym model AI prawdopodobnie wygenerował nieistniejące źródła i błędne informacje, doskonale ilustruje zjawisko tzw. halucynacji AI. Analitycy IMM, sprawdzili, że sprawa ta osiągnęła 4 mln potencjalnych kontaktów z przekazem...