Cykle

Podsumowania 2021 i trendy 2022

„Rok 2021 przyniósł sporo zmian w zakresie identyfikacji wizualnej wielu firm i organizacji, choć tak naprawdę obyło się bez większych uniesień i przyspieszonego bicia serca” – pisze Krzysztof Koczorowski...

„Wielka Rezygnacja, czyli wywołana pandemią fala wypalenia zawodowego i odejść z pracy, rzuca firmom nowe wyzwanie”...

„Ten rok pokaże, że uwzględnienie kwestii ESG w strategii biznesowej nie jest chwilowym trendem..."

Nieautentyczność w przekazach marek, bierność czy dezinformacja – między innymi o takich przyczynach mówią eksperci...

Organizatorzy akcji wykorzystają potencjał mediów społecznościowych...

„Nawet najbardziej konserwatywne branże zaczęły przenosić swoje komunikaty do digitalu"...

„Zmiany, które zaszły na rynku, dla wielu pracodawców były szokiem”...

Mijające 12 miesięcy przyniosło też refleksję nad wpływem mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne...

Widoczny był roździęk między deklaracjami a realnymi działaniami, kryzys wiarygodności social mediów i influencerów...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin