wtorek, 8 lipca, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Podcasty kryminalne wciąż liderem słuchalności? Preferencje Polaków dotyczące treści audio

Z badania Grupy Eurozet wynika, że największą popularnością wśród słuchaczy cieszą się...

Iga Świątek, Anna Lewandowska, Magda Linette – to najcenniejsze sportsmenki w 2025 roku według rankingu IMM i „Forbes Women”

W TOP 15 najcenniejszych sportsmenek znalazły się aż cztery tenisistki – pokazuje analiza IMM i „Forbes Women Polska”...

Kompetencje cyfrowe najbardziej pożądaną umiejętnością na rynku pracy

Jak pokazuje analiza, aż 7 na 10 z wpisywanych przez kandydatów kompetencji to tzw. umiejętności miękkie...

Onet ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy wynik cytowalności portalu

W ubiegłym miesiącu dziennikarze portalu opublikowali kilkanaście artykułów na temat kandydatów w wyborach prezydenckich....

Reklamy w podcastach spotykają się z aprobatą słuchaczy?

Z badania Grupy Eurozet wynika, że nawet połowa odbiorców deklaruje...

Polacy chcą mieć wpływ na tworzone prawo. ZFPR publikuje badanie o lobbingu

Zostało ono przeprowadzone 20 lat po uchwaleniu ustawy z dnia 7 lipca 2005 roku o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa...

„O tym się mówi”: publikacje Onetu z bezprecedensową przewagą w maju

Cykl artykułów Jacka Harłukowicza i Andrzeja Stankiewicza o drugim mieszkaniu Karola Nawrockiego zdominował w sposób bezprecedensowy majowe zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji w Polsce...

Jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem Orlenu w zaledwie 3 dni

Robert Kubica zwyciężył w wyścigu długodystansowym 24h Le Mans i tym samym wygenerował milionowe zasięgi dla głównego sponsora...

Kto zastąpi Michała Probierza? Kibice mają swojego faworyta

Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera polskiej reprezentacji...

Popularność treści audio nadal rośnie

Polacy konsumują coraz więcej podcastów i materiałów digital audio – wynika z badania Grupy Eurozet i Publicis Groupe…

Przebodźcowanie pracowników aktualnym wyzwaniem dla firm? Badanie Pracuj.pl

Z raportu wynika, że ponad połowa pracowników cierpi z powodu...

Legia Warszawa i Wisła Kraków najbardziej medialnymi drużynami maja

Instytut Monitorowania Mediów przedstawia nowe zestawienie „Piłka w grze”...

Większość Polaków ma ograniczone zaufanie do treści przygotowanych za pomocą AI

Badanie przeprowadzone przez Solski Communications ujawnia...

Jak rekruterzy mogą zadbać o komfort neuroatypowych kandydatów?

Z badania wynika, że aż 77 proc. neuroatypowych osób aktywnie poszukuje pracy lub planuje jej zmianę...

Do 10 tys. zł miesięcznie, praca 20 godzin w tygodniu. Jak pracują twórcy internetowi?

Najnowszy raport „Ekonomia twórców 2025” ujawnia, że...

Podsumowanie kampanii. Trzaskowski czy Nawrocki – kto okazał się bardziej medialnym kandydatem?

Wzmianki o Nawrockim zaczęły uzyskiwać rekordowe zasięgi po nagłośnieniu przez dziennikarzy Onetu tzw. afery mieszkaniowej...