Agencje chcą stworzyć grupę ds. PR w IAB

dodano: 
18.04.2019
komentarzy: 
0

Cztery agencje z branży public relations, które dołączyły w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, chcą stworzenia grupy roboczej ds. PR. Pierwsze spotkanie organizacyjne ma odbyć się 23 kwietnia 2019 roku.

„Gdy myśleliśmy o powstaniu grupy, wyszliśmy z założenia, że digital jest obecnie jednym z kluczowych narzędzi budowania reputacji. Jako branża PR chcemy czynnie uczestniczyć w dyskusji na temat rozwiązań cyfrowych w ramach budowania komunikacji. Stąd powstała inicjatywa, żeby stworzyć reprezentację naszej branży, mocny głos, który będzie obecny przy wielu inicjatywach IAB, które jest centrum takiej dyskusji. Konkretny plan działań będzie opracowywany na pierwszych spotkaniach grupy” – komentuje w wiadomości do PRoto.pl Paweł Modzelewski, Head of Strategy w 24/7Communication.

Jego agencja inicjuje powstanie grupy, ale w pracach organizacyjnych uczestniczą też pozostałe firmy z branży PR zrzeszone w IAB: Monday, Clue PR i Solski Communications.

Zorganizowanie spotkania pod koniec kwietnia nie jest jednak równoznaczne z utworzeniem grupy – zastrzega Agata Gołuchowska, menedżer ds. komunikacji i marketingu IAB, która potwierdziła PRoto.pl informację o inicjatywie. Jak przypomina, by powstała grupa robocza, zarząd Związku musi wydać odpowiednią uchwałę.

W pracach grupy będą mogły uczestniczyć inne firmy niż te z branży public relations. Z regulaminu IAB wynika, że dołączyć do nich będą mogły zarówno chętne firmy związkowe, jak i osoby zaproszone przez zarząd.

W IAB funkcjonują obecnie grupy, które zajmują się m.in. content marketingiem, grami i e-sportem czy social mediami. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin