.

 

Monday dołącza do IAB Polska

dodano: 
06.12.2017
komentarzy: 
0

Monday – agencja komunikacji, która niedawno przeszła rebranding, dołączyła do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jak podkreśla Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday, przystąpienie do organizacji jest kolejnym etapem na drodze zwiększania możliwości zespołu firmy.

„IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji, możliwość wymiany doświadczeń, aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku. To dla nas ogromna wartość” – przyznaje Mittelstaedt.

Eksperci agencji Monday zaangażowali się w działalność związku. Część z nich została członkami grupy roboczej zajmującej się gamingiem i e-sportem. Zespół wspiera merytorycznie i komunikacyjnie konferencję IAB Polska z cyklu HowTo, która poświęcona jest wykorzystaniu branży gier wideo w działaniach marketingowych.

Monday i IAB Polska korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin