LinkedIn zmienia wygląd i udostępnia Stories w kolejnych krajach

dodano: 
28.09.2020
komentarzy: 
0

LinkedIn przechodzi redesign pierwszy raz od pięciu lat. Celem zmian jest ułatwienie korzystania z serwisu oraz uczynienie go miejscem integracyjnym, przyjemnym oraz stawiającym na pierwszym miejscu społeczność. Portal społecznościowy wskazuje, że zmiany mają miejsce w momencie, gdy korzysta z niego rekordowa liczba użytkowników.

Nowy wygląd ma być bardziej przejrzysty, ciepły i nowoczesny oraz ma odzwierciedlać różnorodną i otwartą społeczność. W identyfikacji skorzystano z ciepłej palety kolorów oraz niebieskich i zielonych akcentów. Dodano także bardziej zaokrąglone kształty. Na stronie głównej zdecydowano się na uproszczenie, dodano więcej białych znaków oraz zredukowano linie i dekoracyjne ikony. Wprowadzono także możliwość skalowania tekstu lub podkreślenia kontrastu, dzięki czemu strona ma stać się bardziej czytelna. W przyszłości LinkedIn planuje wprowadzić także tryb ciemny.

Źródło: blog.linkedin.com

Dodatkowo serwis zaktualizował wyszukiwarkę. Uaktualniona opcja ma ułatwić znalezienie osób, wydarzeń, grup i treści, a także pomóc użytkowników w „wyjściu” poza własną sieć kontaktów. Pojawia się tam m.in. możliwość filtrowania wyników wyszukiwania na podstawie lokalizacji lub miejsca pracy.

Źródło: blog.linkedin.com

LinkedIn przypomina także, że niedawno wprowadził opcję „Open to work”, dzięki której użytkownicy mogą zasygnalizować, że szukają nowej pracy. Okazuje się, że z funkcji tej skorzystało już prawie 2,5 mln osób, które dzięki temu otrzymują o 40 proc. więcej wiadomości od rekruterów i o 20 proc. więcej wiadomości od społeczności serwisu.

Przy okazji zmiany wyglądu, LinkedIn poinformował także o wprowadzeniu funkcji Stories w kolejnych krajach (do tej pory dostęp do niej mieli internauci z Brazylii, Holandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Australii). Od 24 września 2020 roku relacje mogą tworzyć użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych i Kanady. Portal społecznościowy zaznacza, że dzięki testom w różnych regionach świata zaobserwował, że ludzie korzystają ze Stories do mniej formalnego komunikowania się ze swoją społecznością.

Źródło: blog.linkedin.com

Kolejną nowością jest ułatwienie prowadzenia rozmów wideo – jesienią pojawi się możliwość szybkiego przejścia do nich bezpośrednio z czatu. Wideokonferencję będzie można prowadzić w Microsof Teams, BlueJeans czy Zoom.

Źródło: blog.linkedin.com

Dodatkowo LinkedIn wprowadza opcje dotyczące wiadomości. Użytkownicy będą mogli je edytować i usuwać oraz reagować na nie emoji – m.in. kciukiem w górę, kciukiem w dół i klaszczącymi dłońmi. Pojawi się także możliwość zaznaczania paru konwersacji do usunięcia lub zarchiwizowania.

Źródło: blog.linkedin.com

(ak)

Źródło:

blog.linkedin.com, A New Look and Feel for LinkedIn, Ryan Roslansky, 24.0.2020/ blog.linkedin.com, New Features To Make Your LinkedIn Messaging Experience Even Better, Chris Szeto, 24.09.2020/ blog.linkedin.com, Share Your Professional Story, Kiran Prasad, 24.09.2020/ linkedin.com, How Our New Look Embodies LinkedIn’s Warm and Welcoming Community, Joann Wu, 24.09.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin