Snap Inc. ma problemy z monetyzacją

dodano: 
13.11.2017
komentarzy: 
0

„Trudno znaleźć inne określenie niż »fatalne« na wyniki Snapa za trzeci kwartał 2017 r.” – czytamy na businessinsider.com.pl. Firma Evana Spiegela osiągnęła w tym okresie przychód w wysokości 207,9 mln dol., ale jej strata netto wyniosła 443,1 mln dol. – czytamy dalej. Jak podaje źródło, biorąc pod uwagę wszystkie miesiące 2017 roku, Snap Inc. stracił ponad 3 mld dol.

W trzecim kwartale Snapchat pozyskał 4,5 mln użytkowników, mimo że analitycy szacowali, że będzie to ok. 8 mln. Businessinsider.com.pl sugeruje, że choć z aplikacji korzysta już niemal 180 mln użytkowników, to ciężko będzie jej konkurować z Facebookiem, którego każdego miesiąca używają dwa miliardy osób.

„Jest coraz bardziej prawdopodobne, że Snap stanie się kolejnym Yahoo, Twitterem czy LinkedInem. Wszystkie te firmy poległy w próbach monetyzacji swojej bazy użytkowników. Wczesny debiut giełdowy Snapa coraz bardziej wygląda na oportunizm niż ofertę długookresowej wartości” – źrodło cytuje wypowiedź prof. Johna Colleya z Warwick Business School.

Okulary Spectacles, które Snap Inc. wprowadził na rynek w ubiegłym roku, również nie przynoszą oczekiwanych zysków. W samym tylko trzecim kwartale 2017 roku firma Spiegela straciła na nich 40 mln dol. – zauważa businessinsider.com.pl. (pp)

Źródło:

businessinsider.com.pl, Fatalne wyniki Snapchata. Firma mocno pod kreską, a jej pierwsze urządzenie to niewypał, Alex Heath, 08.11.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin