Solski Communications ponownie z Diamentem Forbesa

dodano: 
29.01.2018
komentarzy: 
0

Solski Communications znalazło się w prestiżowym gronie ponad dwóch tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2014-2016. To już drugie takie wyróżnienie dla agencji – pierwsze otrzymała rok temu za wyniki 2013-2015.

Czytaj więcej: Solski Burson-Marsteller z Diamentem Forbesa

Lista Diamentów Forbesa została opublikowana w tym tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma. Redakcja opracowuje to zestawienie na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Pod uwagę brane są takie kryteria jak: wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza, brak negatywnych zdarzeń prawnych, poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Informacje zostały dostarczone przez międzynarodową firmę informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

Agencja została wyróżniona Diamentem w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych. Forbes wyliczył średni wzrost wartości firmy w latach 2014-2016 na 50,31 proc., co uplasowało ją na trzecim miejscu wśród przedsiębiorstw świadczących usługi doradztwa. Solski Communications jest jedyną uwzględnioną w rankingu agencją public relations.

„To kolejny dowód na to, że mimo niesprzyjających okoliczności makroekonomicznych i spowolnienia tempa wzrostu branży PR, wciąż można osiągać dobre wyniki” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. „To, że w ciągu niespełna dziesięciu lat przeszliśmy drogę od zera do ścisłej krajowej czołówki, jest efektem pracy całego naszego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję” – dodaje.

Zobacz też: Najaktywniejsi pracodawcy w branży PR ponownie pokazują siatkę wynagrodzeń

Solski Communications korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin