Solski Communications

Pl. Stanisława Małachowskiego 2
Warszawa
22 24 28 600

Obszar działalności:

CSR
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs

Zespół:

32 konsultantów. Kierownictwo: Ryszard Solski - Prezes Zarządu, szef zespołu Corporate & Financial, Jan Stożek - szef zespołu Technology, Sabina Figarska - szefowa zespołu Digital and Brand PR, Klaudia Mencina - szefowa zespołu Healthcare PR

Dane kapitałowe:

100% udziałów Ryszard Solski

Nagrody:

2018:
Diament Forbesa

2017:
Diament Forbesa
Gazela Biznesu
Pierwsza w branży Gwiazda PR od ZFPR dla Ryszarda Solskiego
Nominacja Holmes Report do tytułu Eastern Europe Agency of The Year

2016:
Srebrny Spinacz w konkursie ZFPR

2014:
Ryszard Solski z nagrodą PRoton dla najlepszego zespołu/osoby w agencji PR

2013 - SABRE Certificate of Excellence

2012:

Tytuł Agencji PR Roku w dorocznym konkursie Impactor - Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun & Bradstreet za 2011

2011:

- Ryszard Solski - PRoton 2011 dla zespołu/osób w agencji PR

- 2 miejsce na liście najbardziej podziwianych agencji PR wkonkursie Impactor

2010:

- Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun&Bradstreet - na liście Holmes Agency Card Report

- Ryszard Solski Managerem Roku miesięcznika Home & Market;

- jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor;

2009:

- jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor

- Złoty Spinacz w kategorii PR produktowy dla marki Burger King

- kampania Dni Herbaty dla Dilmah w finale konkursu SABRE;

2008:

- Ryszard Solski - nagroda PRoton dla zespołu/osoby w agencji PR

 

Najwięksi klienci:

Amadeus, Avaya, Bayer, Britax, CMC Markets, Colgate-Palmolive, FORTE, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan, Henkel, Lavazza, Lufthansa, Mastercard, Raytheon, Roca, Sanofi Pasteur, SMYK, UPS, Warimpex

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin