Solski Communications
Obszar działalności:
Zespół:
32 konsultantów. Kierownictwo: Ryszard Solski - Prezes Zarządu, szef zespołu Corporate & Financial, Jan Stożek - szef zespołu Technology, Sabina Figarska - szefowa zespołu Brand PR, Klaudia Mencina - szefowa zespołu Healthcare PR, Adam Kaliszewski - szef zespołu Digital
Dane kapitałowe:
Nagrody:
2018:
Diament Forbesa
2017:
Diament Forbesa
Gazela Biznesu
Pierwsza w branży Gwiazda PR od ZFPR dla Ryszarda Solskiego
Nominacja Holmes Report do tytułu Eastern Europe Agency of The Year
2016:
Srebrny Spinacz w konkursie ZFPR
2014:
Ryszard Solski z nagrodą PRoton dla najlepszego zespołu/osoby w agencji PR
2013 - SABRE Certificate of Excellence
2012:
Tytuł Agencji PR Roku w dorocznym konkursie Impactor - Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun & Bradstreet za 2011
2011:
- Ryszard Solski - PRoton 2011 dla zespołu/osób w agencji PR
- 2 miejsce na liście najbardziej podziwianych agencji PR wkonkursie Impactor
2010:
- Certyfikat Rzetelności Biznesowej Dun&Bradstreet - na liście Holmes Agency Card Report
- Ryszard Solski Managerem Roku miesięcznika Home & Market;
- jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor;
2009:
- jedna z 3 najbardziej podziwianych agencji PR w konkursie Impactor
- Złoty Spinacz w kategorii PR produktowy dla marki Burger King
- kampania Dni Herbaty dla Dilmah w finale konkursu SABRE;
2008:
- Ryszard Solski - nagroda PRoton dla zespołu/osoby w agencji PR
Najwięksi klienci:
Amadeus, Avaya, Bayer, Britax, CMC Markets, Colgate-Palmolive, FORTE, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Grycan, Henkel, Lavazza, Lufthansa, Mastercard, Raytheon, Roca, Sanofi Pasteur, SMYK, UPS, Warimpex