niedziela, 9 listopada, 2025

Raporty

Co piąty komunikat w sieci o energetyce może być dezinformacją. Wojna informacyjna o strategiczny sektor polskiej gospodarki

Temat dezinformacji w energetyce był szeroko obecny w mediach. Analiza IMM wykazała niemal 70 tys. publikacji w latach 2022-2025. Ich łączni zasięg to 1,19 mld kontaktów z przekazem...

Blisko 30 proc. życia dorosły człowiek spędzi na konsumpcji mediów społecznościowych – wynika z raportu Digital 2026

Globalna liczba użytkowników cyfrowych podwoiła się w przeciągu ostatnich 11 lat...

Onet, Wirtualna Polska i PKO Bank Polski na czele zestawienia Top Marka magazynu „Press” i Instytutu Monitorowania Mediów

Onet, Wirtualna Polska i PKO Bank Polski zostały liderami wśród 500 najsilniejszych marek w Polsce – wynika z 18. edycji badania Top Marka, przygotowanego...

Informacja zwrotna, warunki pracy i oferowane wynagrodzenie. Czego kandydaci oczekują w procesie rekrutacji

Według 53 proc. osób poszukujących pracy aktualnie trzeba mierzyć się z rynkiem pracodawcy – pokazuje badanie eRecruiter „Candidate Experience w Polsce 2025”...

Spowolnienie w branży luksusowej. Marki zmieniają strategię wobec klientów

Według raportu, rynek dóbr luksusowych osobistych zmniejszył się w 2024 roku o 1 proc., do 363 mld euro...

Jak George Clooney podbił Łódź, a Łódź podbiła media

Tegoroczne Igrzyska Wolności za sprawa wizyty aktora i działacza społecznego zyskały spektakularną widoczność w mediach – wynika z analizy IMM...

Artykuły z „Rzeczpospolitej” ponownie na czele zestawienia „O tym się mówi”

Mowa o publikacjach Izabeli Kacprzak i Grażyny Zawadki dotyczących incydentu w Wyrykach, gdzie rakieta spadła na dom podczas działań obronnych przeciwko rosyjskim dronom...

Polacy chcą więcej kampanii o przeciwdziałaniu cyberprzestępczości

Co druga osoba (52 proc.), która padła ofiarą cyberprzestępczości czuje, że została przy tym zmanipulowana emocjonalnie...

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium września. Znaczący awans Bankiera wśród portali

Na drugim miejscu uplasował się Onet, a podium zamyka TVN24...

Październik pod znakiem Chopina. Kontrowersje cenniejsze niż koncerty?

XIX Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina przez niemal cały październik elektryzował polskie media oraz portale społecznościowe. Według analityków IMM informowano o nim w ponad 37 tys. publikacji...

Pracownicy oczekują od przełożonych „konstruktywnego dialogu”

Co trzeci ankietowany (29 proc.) wyznaje, że jego pewność siebie obniża się przez sposób przekazywania informacji zwrotnej...

Konsumenci cenią marki, które słuchają swoich klientów. Raport Deloitte

Coraz większą wartość przypisuje się firmom o wyraźnej tożsamości, autentycznej narracji i bezpośrednich relacjach z klientami...

Kto straci pracę przez AI? Polacy uznali, że najbardziej zagrożeni są tłumacze

58 proc. ankietowanych jest zdania, że AI zabierze pewnym osobom pracę. Jednak tylko 16 proc. z nich myśli, że taki los może dotknąć ich samych...

Jak Polacy postrzegają udział celebrytów w reklamach? Blisko połowa odczuwa irytację na ich widok

53 proc. zauważa, że czasami znana osoba nie jest odpowiednio dopasowana do usługi lub produktu...