piątek, 19 lipca, 2024

Aktualności

Organique klientem Trufle.PRO

Marka kosmetyczna powierzyła agencji obsługę komunikacji B2B…

Monitoring mediów w praktyce. Szkolenie online już 24 lipca!

Spotkanie, które organizuje IMM, poświęcone będzie temu, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do monitoringu mediów...

Meta dodaje nowe formaty reklam w rolkach

Wśród nich są m.in...

Brazylijska influencerka skazana za handel ludźmi i niewolnictwo

Prawda wyszła na jaw dzięki...

POT szuka agencji do promowania Polski Wschodniej w social mediach

Wybrana firma ma zająć się…

ASICS angażuje się w ochronę dobrego samopoczucia psychicznego sportowców

W tym celu marka stworzyła nową inicjatywę...

Portoryko pozywa firmy z branży paliw kopalnych

Państwo domaga się odszkodowania w wysokości miliarda dolarów...

Raport IMM: French Open 2024 – analiza medialna i sponsoringowa wybranych polskich tenisistów [do pobrania]

Tenis w Polsce zyskuje na popularności za sprawą sukcesów rodzimych sportowców. Tym samym dyscyplina ta staje się również coraz atrakcyjniejsza dla potencjalnych sponsorów...

Influencerka w ogniu krytyki po pokazaniu stylizacji do Auschwitz. Teraz przeprasza

Była uczestniczka telewizyjnego show „Bachelor” opublikowała post z inspiracjami modowymi…

Empik z nową kampanią wizerunkową „Witaj w klubie”

Sieć wystartowała z nową platformą komunikacji, której idea nawiązuje do początków marki…

Savills Polska z nową dyrektorką marketingu i komunikacji

Stanowisko to objęła Marta Kołodziejska…

Ambasadorzy marek: Ariana Grande dla Swarovski

Piosenkarka weźmie m.in. udział w tegorocznej kampanii świątecznej…