piątek, 19 lipca, 2024

Opinie

Make Life Harder z rekordową zbiórką dla WOŚP. „Kluczem jest ich autentyczność”

Pod koniec finałowego dnia w skarbonce MLH dla WOŚP znalazło się...

ESG będzie dotyczyć każdego. Trendy 2024

Największym wyzwaniem dla biznesu będzie...

Wykorzystanie AI, konieczność ciągłego uczenia się. Trendy w PR na 2024 rok

Wyzwaniem niezmiennie będzie walka z dezinformacją...

Wideo wciąż na czele. Trendy w social mediach na 2024 rok

Nie można też pominąć wpływu sztucznej inteligencji zarówno na tworzenie treści, jak i analizę wyników działań...

Co przyniesie influencer marketing w 2024 roku?

„Teraz każda współpraca z influencerem musi być starannie dostosowana do jego społeczności, contentu i stylu"...

Employer branding w 2024 roku. Na co zwrócić uwagę?

Sukces działań będzie zależał od...

„2024 przynosi PR-owcom szansę na nowe otwarcia”. Czego spodziewa się branża w nowym roku?

O wyzwaniach, z jakimi przyjdzie się mierzyć, oraz o tym, jak im sprostać, mówią Hanna Waśko z Big Picture i Tomasz Alberski z K+ Group...

Rozwój AI, personalizacja treści, kryzys relacji. Co czeka PR w 2024 roku

„W obliczu nieustannie rosnącego przesytu informacyjnego jeszcze bardziej istotne będzie tworzenie emocjonalnych historii poprzez przemyślany storytelling”...

Public relations w 2024 roku. Jakie wyzwania przed branżą?

Zapytaliśmy o to przedstawicieli ZFPR-u, PSPR-u i SAPR-u...

Co czeka kampanie społeczne w 2024 roku?

W nowym roku będą dominować...

CSR i ESG w 2023 roku. Podsumowanie

Jednym z najważniejszych wydarzeń było wprowadzenie dyrektywy CSRD...