Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
piątek, 21 marca, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Wydarzenia PRoto
Kongres wiedzy
Dialog
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Czym jest monitoring mediów?
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Wiadomości
Puckie Hospicjum przekonuje, że życie osób nieuleczalnie chorych może być szczęśliwe
„Od Serca. Bardziej”. STS i Widzew Łódź ruszają z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa
Unilever stawia na AI w działaniach marketingowych. Sesje zdjęciowe produktów wykona sztuczna inteligencja
W aktywności fizycznej liczą się przyjemność i energia. Puma redefiniuje swoją tożsamość
„Jednym słowem: Super!”. Superbet z kampanią, która ma podkreślać rolę emocji w sporcie
VML Poland z nowym działem Digital, Commerce & Content
20/03/2025
Nową jednostką biznesową pokierują Damian Siemkowicz i Rafał Wasyluk...
Powołano nową Radę Związku Firm PR
20/03/2025
Przewodniczącą została Katarzyna Terej, która będzie pełnić tę funkcję przez trzecią kadencję…
Rainbow podkreśla wartość wspomnień z podróży w najnowszej kampanii
20/03/2025
W płynącym z akcji przekazie najważniejsze są emocje i historie, które powstają w trakcie wycieczek...
ITAKA sponsorem tytularnym opolskiego stadionu
19/03/2025
Obiekt przez najbliższe pięć lat będzie działał pod nazwą ITAKA Arena...
Demagog współpracuje z podcastem Imponderabilia. Stowarzyszenie zweryfikuje wypowiedzi polityków
19/03/2025
Pierwszym gościem w ramach edycji wyborczej programu będzie Adrian Zandberg...
Pepco rusza z kampanią. Bohaterką Małgorzata Socha
19/03/2025
Firma wprowadza nową jakość i design dopasowany do współczesnych kobiet...
Clue PR z nową identyfikacją wizualną
19/03/2025
Kluczowym założeniem wprowadzonych zmian było...
Ambasadorzy marek: Dorota Szelągowska dla Dysona
19/03/2025
Projektantka wnętrz jako ambasadorka marki promuje jej flagowe modele do pielęgnacji podłóg...
Rusza szósta edycja kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”
18/03/2025
Tegoroczna odsłona skupia się na chorobach układu sercowo-naczyniowego...
Jak tworzyć skuteczne treści wideo na LinkedInie?
18/03/2025
Serwis udostępnił pierwszy biuletyn „Create Video”...
„Daj im szansę” – Wedel zachęca do niemarnowania żywności
18/03/2025
Paczki ze słodyczami z defektami produkcyjnymi można zakupić w sklepie muzealnym na warszawskim Kamionku...
Autorka „Chłopek” walczy o wyższe wynagrodzenie. Wydawnictwo odpowiada
17/03/2025
Od momentu wydania publikacja utrzymuje się w czołówce najlepiej sprzedających się książek w kraju...
PGE sponsorem MKS Lublin
17/03/2025
Lubelska drużyna będzie występowała pod nazwą PGE MKS FunFloor Lublin...
Rusza kampania na temat zagrożenia kleszczowym zapaleniem mózgu
17/03/2025
Pfizer we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi chce podnieść świadomość na temat choroby...
LoveBrands Group w IAB Polska
17/03/2025
Agencja komunikacji marketingowej 360° dołączyła do organizacji zrzeszającej...
Rolinger PR i ROmedia dołączyły do SAPR
17/03/2025
Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations należy obecnie 41 firm...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności