niedziela, 21 lipca, 2024

Wiadomości

POT szuka agencji do promowania Polski Wschodniej w social mediach

Wybrana firma ma zająć się…

ASICS angażuje się w ochronę dobrego samopoczucia psychicznego sportowców

W tym celu marka stworzyła nową inicjatywę...

Raport IMM: French Open 2024 – analiza medialna i sponsoringowa wybranych polskich tenisistów [do pobrania]

Tenis w Polsce zyskuje na popularności za sprawą sukcesów rodzimych sportowców. Tym samym dyscyplina ta staje się również coraz atrakcyjniejsza dla potencjalnych sponsorów...

Empik z nową kampanią wizerunkową „Witaj w klubie”

Sieć wystartowała z nową platformą komunikacji, której idea nawiązuje do początków marki…

Ambasadorzy marek: Ariana Grande dla Swarovski

Piosenkarka weźmie m.in. udział w tegorocznej kampanii świątecznej…

STS wraca do współpracy z Pogonią Szczecin

Bukmacher został partnerem czołowym drużyny…

Poszukiwana agencja reklamowa dla PLL LOT

Oferty są przyjmowane do...

OneMulti nagrodzone  za „To Twój Wybór”​ w IPRA Golden Awards 2024

Jury międzynarodowego konkursu przyznało agencji nagrodę Excellence in PR 2024 w kategorii...

STS został sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów

Logo bukmachera będzie widoczne na froncie koszulek Niebieskich co najmniej do końca sezonu 2026/2027...

Jakub Zajdel dołącza do New Business Development Committee sieci IPREX

Grupa ta odpowiada za koncentrację kompetencji zrzeszonych firm PR...

Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach. Na czele Robert Lewandowski. Medialny sukces notuje Kacper Urbański

Nazwisko kapitana reprezentacji było odmieniane przez wszystkie przypadki i to wiele razy – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów...

Ponad milion złotych na promocję Podlasia. Rząd uruchomił specjalny program

Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych oraz telewizji...

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły konkurs na plakat

Projekt ma nawiązywać do hasła „Ważne, z kim podróżujesz”...